مرجع خبری پرسپولیس : مدافع میانی پرسپولیس گفت: در این شرایط که به خاطر محرومیت ها و مصدومیت ها، با مشکل روبرو هستیم، امید اصلی ما به هواداران و حمایت آنها است.

رضا نورمحمدی گفت: شرایط خیلی سختی داریم. برای بازی با سایپا فاصله خیلی کمی داشتیم، خسته بودیم و از سوی دیگر استرس هم داشتیم که ناشی از بعضی حاشیه های موجود در بیرون مجموعه است.

البته وقتی گل زدیم با توجه به نزدیکی مسابقات، سعی کردیم در نیمه دوم به کنترل بازی بپردازیم و سه امتیاز را بگیریم. در شرایط فعلی ما به همین نیاز داریم، چون وقتی جلوی سپاهان خوب هم بازی کردیم، فایده ای نداشت.

 

مدافع پرسپولیس در ادامه می گوید: در حال حاضر دلخوشی ما این است که هواداران بیایند و از ما حمایت کنند. برای همین بازی، در حالی به میدان رفتیم که نصرتی، شیث، هاشمیان، نوروزی، علی عسگری و معمارزاده را نداشتیم. مگر ما در کل چند بازیکن بودیم. برای بازی با سایپا سه بازیکن امید روی نیمکت نشسته بودند.

 

وی افزود: در این شرایط اصلا این حرف را قبول نداریم که نیامدن هواداران به ما کمک می کند. در داخل پرسپولیس هیچکس چنین حسی ندارد. همه می خواهیم سکوها پر باشد. در حالیکه در تمام 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت می کنند، آنها تا اینجا هم هر گاه آمده اند، سنگ تمام می گذارند، اما به اواخر بازی که می رسیم کم طاقت می شوند. البته آنها صاحب این حق هستند که توقعات زیادی از تیم خود داشته باشند ولی برای کمک به تیم خودشان باید دندان روی جگر بگذارند. الان هم اگر 10 بازی اخیر را نگاه کنیم، تیم رو به پیشرفت بوده است و اگر یکسری بداقبالی ها در از دست دادن بازیکنان نباشد و فشارها کم شود، صد در صد شرایط بهتر از این خواهد شد.

 

نورمحمدی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در پایان گفت: بازی های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس در این دو سال نشان داد که در جام حذفی خوب عمل می کند. البته ذوب آهن یک تیم خوب است اما در سال های اخیر نتایج خوبی مقابل آنها داشته ایم. ذوب آهن برای جبران ناکامی های اخیر خود مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، اما امیدواریم با همکاری همه بچه ها مثل دو بازی قبل، دروازه پرسپولیس را بسته نگه داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)