پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی خودش مرا به پرسپولیس آورده و قطعا اگر خوب باشم مرا در ترکیب قرار می دهد.

علیرضا نورمحمدی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خداراشکر شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را انجام می دهیم و می خواهیم بازی دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی کردن در زمین اصفهان همیشه سخت است اما باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: نباید به نتیجه ای که هفته گذشته ذوب آهن کسب کرد توجهی داشته باشیم. بازی بسیار سختی داریم و دنبال سه امتیاز هستیم. البته ذوب آهن هم به زمین می آید تا در خانه خود شکست بازی قبل را جبران کند.

مدافع پرسپولیس درباره تفاوت های ذوب آهن کنونی با ذوب آهنی که خودش در آن بازی می کرد، تصریح کرد: خیلی از نفرات آن زمان هنوز هم هستند. ذوب آهن کنونی تیم بسیار باتجربه ای است و قطعا امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد. من اهل کری خواندن نیستم و در زمین حرف هایمان را می زنیم هرچند که دیدم سپهر حیدری کری خوانده است.

نورمحمدی در پایان درباره اینکه آیا در بازی با ذوب آهن هم نیمکت نشین است، افزود: به هر حال شرایط طوری بود که دایی تصمیم گرفت در بازی اول از زوج بنگر و حسینی استفاده کند اما من سعی می کنم نظر دایی را برای بازی با ذوب آهن جلب کنم. دایی طوری است که اگر بازیکنی در تمرینات خوب باشد حقش را می دهد.

وی تاکید کرد: منتظر یک فرصت هستم تا خودم را نشان دهم. اولین فرصتی که بگیرم توانایی هایم را ثابت می کنم. من ایمان دارم از دایی فرصت می گیرم. دایی خودش مرا به پرسپولیس آورده و قطعا اگر خوب باشم مرا در ترکیب قرار می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)