مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدي گفت: مهدوي‌كيا مي‌توانست به پرسپوليس كمك كند.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار كرد: خدا را شكر تمرين‌هاي‌مان خيلي خوب دنبال مي‌شود و فعلا در دوره بدنسازي هستيم و ملي پوشان هم كه برگردند، تيم كامل مي‌شود .

 

نور محمدي درباره اين موضوع كه برخي مي‌گويند استقلال در فصل نقل و انتقالات تاكنون بهتر از پرسپوليس عمل كرده ، گفت: پرسپوليس تاكنون با چند بازيكن صحبت كرده و چون همه آن‌ها ملي‌پوش هستند، فعلا نمي‌توان با آن‌ها قرار داد بست. در هر صورت به نظر من پرسپوليس بد كار نكرده و واقعا بهترين بازيكن را به خدمت خواهد گرفت. باشگاه به دنبال اين است كه بيشتر در نقاطي كه ضعف ديده مي‌شود به بازيكن نياز است، يارگيري كند.

 

نورمحمدي درباره رفتن مهدوي كيا به داماش گيلان هم گفت: به هر حال مهدوي كيا خيلي بازيكن بزرگي است و اسطوره ماست و مي‌توانست به پرسپوليس كمك كند. سياست باشگاه و كادر فني بود كه در پست‌هايي كه نياز داريم بازيكن جذب كنيم.

 

وي درباره رقابت در خط دفاعي پرسپوليس در اين فصل ميان او و شيث رضايي، مجتبي شيري و محمد نصرتي، گفت: به هر حال بايد امسال در سه جام به ميدان برويم و سال قبل هم يك مقدار به خاطر نبود بازيكن در دفاع كمي اذيت شديم، چون محروميت و مصدوميت هميشه وجود دارد، ولي امسال چهار دفاع وسط داريم كه رقابت‌ هم خيلي سخت خواهد بود. اميدوارم با تلاشي كه مي‌كنم در اين فصل همواره جزو بازيكنان ثابت تيم باشم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)