پرسپولیس نیوز : علیرضا نورمحمدی در بهترین شرایط بدنی و روحی قرار دارد. مدافع میانی سرخپوشان، بعد از برد در دربی و پیروزی در بازی رفت برابر الهلال عربستان حالا منتظر دیدار برگشت است.

 این بازیکن در مورد شرایط تیم به ما گفت: «پرواز بسیار بدی داشتیم. ساعت ۸ صبح روز يك‌شنبه راهي محل تمرين شديم و يك ساعت و نيم تمرين سنگين را پشت‌سر گذاشتيم. بعد هم به هتل المپيك رفتيم تا ناهار بخوريم و استراحت كنيم اما براي‌مان اتاق نگرفتند تا در نمازخانه و در شرايطي بسيار بد، ريكاوري پس از تمرين را انجام دهيم.» نورمحمدي افزود: «من نمي‌دانم دقيقاً چه كسي يا كساني مقصر تأخير ۵ ساعته پرواز ما بودند ولي به ‌هر ‌حال باعث شد خستگي‌مان چند برابر گذشته شود.

باور كردن اين موضوع سخت است كه رقيب عربستاني و مسئولان فدراسيون فوتبال آن كشور، هيچ تقصيري در رقم خوردن مسائل نداشته باشند. با اين حال در عربستان هستيم و البته خستگي زيادي را احساس مي‌كنيم. دليل خستگي‌مان نيز مشخص است، بالاخره اتفاقاتي رخ داده كه شرايط به اين شكل درآمد.»
علیرضا نورمحمدي درخصوص نگراني‌هايي كه براي پرسپوليس وجود دارد، ادامه داد: «اين نگراني‌ها را نمي‌توان رد كرد ولي بايد بگوييم ما انگيزه‌هاي فراواني داريم. اول اينكه به خاطر پيروزي در بازي اول، شانس صعودمان بيشتر است چون ما با يك تساوي هم مي‌توانيم به مرحله بعدي برويم.

در وهله دوم، دل‌مان مي‌خواهد فصل را با يك افتخار ديگر به اتمام برسانيم. با اينكه در ليگ ‌برتر نتوانستيم عملكرد خوبي داشته باشيم و به لحاظ نتيجه‌گيري، هواداران‌مان را راضي كنيم ولي به خاطر درخشش در آسيا از يك سو و همچنين پيروزي در دو بازي رفت و برگشت مقابل استقلال خاطره خوبي باقي گذاشته‌ايم. حالا وقت آن است كه به مرحله بعدي برويم و هواداران را باز هم خوشحال كنيم. اميدوارم اين اتفاق نيز رخ بدهد.» اين بازيكن كه يكي از جريمه‌شده‌هاي دربي است، در مورد محروميت يك‌جلسه‌اي خود از سوي كميته انضباطي گفت: «مشخص نيست چه مسئله‌اي باعث شده من جريمه شوم. در تمام طول بازي تلاشم را كردم تا حاشيه‌اي نداشته باشم و با كسي درگير نشوم.

در انتها نيز، نه در دعواها نقش داشتم و نه در اتفاقات. اصلاً از سمت ديگر زمين به داخل رختكن رفتم زيرا مسئولان برقراري نظم در ورزشگاه، اين موضوع را درخواست كرده بودند. با اين حال نمي‌دانم چرا بايد يك جلسه محروم شوم؟ يعني شادي كردن بابت پيروزي آن هم در يك بازي تاريخي به نام دربي تهران، محكوم است؟ به ‌هر ‌حال پذيرفتن اين حكم كمي سخت است اما هميشه به قانون احترام گذاشته‌ام. فقط‌ كاش براي ما زماني را تعيين مي‌كردند تا بتوانيم از خودمان دفاع كنيم. يا حداقل مسئولان كميته انضباطي در مورد زمان انتشار احكام مراعات شرايط پرسپوليس را مي‌كردند. ما بازي حساسي مقابل الهلال داريم و در اين شرايط، نياز به آرامش داريم نه دريافت احكام انضباطي.‌ كاش اين دو، سه روز را هم صبر مي‌كردند تا بازي تمام شود و آن وقت حكم‌ها اعلام مي‌شد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)