پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: تمام بازیکنانی که روز جمعه به زمین می‌روند می‌خواهند با شکست دادن استقلال به هدف اصلی‌مان یعنی قهرمانی در لیگ برسند.

علیرضا نورمحمدی در نشست خبری که امروز پیش از تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد گفت: ابتدا باید از هواداران و بازیکنان استقلال تشکر کنم که در تمام مراسم‌های مربوط به هادی نوروزی کنار ما بودند.

وی ادامه داد: همه می‌گویند دربی سه امتیاز دارد اما می‌دانیم که این سه امتیاز بسیار حساس است و کسب آن می‌تواند از نظر روحی به مجموعه پرسپولیس کمک کند. ما هم با این شناخت روز جمعه به زمین می‌رویم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: همه دوست دارند در دربی بازی کنند و باشند. مسلماً تمام بازیکنانی که روز جمعه به زمین می‌روند می‌خواهند با شکست دادن استقلال به هدف اصلی‌مان یعنی قهرمانی در لیگ برسند. امیدواریم برنده دربی ما باشیم فقط در این راه مثل همیشه به حضور هوادارانمان احتیاج مبرمی داریم.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا همدردی استقلالی‌ها بابت درگذشت هادی نوروزی باعث خواهد شد دربی احساسی را شاهد باشیم؟ گفت: ما بازیکنان دو تیم بیرون از زمین فوتبال با هم دوست و رفیق هستیم اما در داخل زمین تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم‌مان برنده باشد. شرایطی که برای تیم ما رخ داد، باعث شد استقلالی‌ها بزرگواری به خرج دهند و در این غم شریک ما باشند. بابت این قضیه از آنها متشکریم. با تمام این حرف‌ها دربی حساسیت خاص خودش را دارد و در زمین بازیکنان دو تیم تلاش می‌کنند برنده میدان شده و دل هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در بازی روز جمعه با استقلال و انتقادهایی که پیش از این از خط دفاعی پرسپولیس می‌شد، گفت: تیمی که گل می‌خورد، همیشه خط دفاعی‌اش مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما باید این را در نظر داشته باشیم. ما در ابتدای فصل با مشکلات زیادی مانند محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کردیم و سخت بود که بتوانیم هماهنگ شویم اما الآن هماهنگ هستیم و تیم ما مشکلی ندارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما می‌دانید وقتی بابک حاتمی دچار مصدومیت می‌شود، جانشینش عملکرد خوبی در ترکیب دارد یا وقتی من در ترکیب پرسپولیس نیستم، نفر بعدی مشکلی از بابت بازی کردن ندارد که این به خاطر انجام تمرینات زیاد و هماهنگ شدن تیمی است. ما الآن شرایط خوبی داریم و این به خاطر تمرین کردن زیاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)