پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که بازیکنان این تیم می‌توانند نتایج بد فصل گذشته را جبران کنند.

رضا نورمحمدی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و تقریباً مصدومیتم برطرف شده است. البته قرار شده در تمرین روز پنجشنبه کادر پزشکی از من تست بگیرند تا مشخص شود که می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم یا خیر.

وی در خصوص برگزاری اردوی 10 روزه پرسپولیس در اردبیل گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این مدت 2 بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که به هماهنگی ما کمک کرد، هر چند در این اردو هدف اول بدنسازی بود. البته نکته مثبت این اردو استقبال شدید مردم و هواداران اردبیلی از پرسپولیس بود که واقعاً ما را غافلگیر کردند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در نبود بیشتر بازیکنان، برگزاری اردوی اردبیل مثمر‌ثمر بوده است، اظهار داشت: بالآخره همیشه شرایط پرسپولیس این‌طور بوده، اینکه در هر اردوی تیم ملی چند بازیکن پرسپولیس حضور دارند، مسئله جدیدی نیست. بازیکنان جدید هم در یکی، دو روز آینده به تیم اضافه می‌شوند تا تمرینات شکل بهتری به خود بگیرد.

نورمحمدی ضمن اعلام این موضوع که پرسپولیس می‌تواند نتایج بد فصل گذشته را جبران کند، تاکید کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب تیم شدند و اکثر بازیکنان هم قراردادشان را تمدید کردند که این موضوع می‌تواند در جبران نتایج فصل گذشته تاثیرگذار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)