پرسپولیس نیوز : رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم امیدوار است که سرخپوشان در هفته های آینده نتایج بهتری بگیرند.

هر چند برخی معتقدند که بازیکنان پرسپولیس دیگر انگیزه ای برای بازی های لیگ برتر ندارند ولی نورمحمدی این موضوع را رد می کند و معتقد است پرسپولیس به هیچ عنوان در لیگ برتر بی انگیزه نیست. او در مورد شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
در مورد دلخوری یحیی گل محمدی از بازیکنان پرسپولیس که قبل از بازی با نفت تهران عنوان شد چه صحبتی داری؟
ما قبل از بازی با نفت خیلی خوب تمرین کرده بودیم و اردوی بسیار خوبی داشتیم. در تمرینات کارهای تاکتیکی را خیلی خوب انجام می دادیم ولی در زمین مسابقه نتوانستیم چیزهایی که گل محمدی خواسته بود را به نمایش بگذاریم. او به همین خاطر ناراحت شد و با توجه به آمادگی بازیکنان و تمریناتی که انجام دادیم، انتظار نداشت که اینطور بازی کنیم. خدا را شکر که گهر را بردیم و وضعیت بهتر شد.
واقعا قبول نداری بازیکنان پرسپولیس دیگر انگیزه ای در لیگ برتر ندارند؟
اصلا اینطور نیست و اتفاقا انگیزه ما زیاد است. ما با چند برد می توانیم بالا بیایم و جزو چند تیم بالای جدول باشیم ولی متاسفانه در بعضی از بازی ها بدشانسی آوردیم.
هواداران پرسپولیس تا چه زمانی باید منتظر وعده های شما باشند؟
ما بعد از چند برد متاسفانه در چند بازی مساوی کردیم ولی این تساوی ها مقابل تیم های ضعیف نبود. به هر حال گل محمدی حق دارد که انتظار داشته باشد و ما به عنوان مثال در بازی با نفت 70 دقیقه فرصت داشتیم که گل برتری را بزنیم ولی اینطور نشد.حالا چند پله بالاتر آمدیم و امیدوارم سپاهان را هم ببریم.
نظرت در مورد انتقادهایی که از مهاجمان پرسپولیس می شود چیست؟
مهاجمان ما جزو بهترین مهاجمان لیگ هستند که در شروع نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و خیلی خوب گل زدند. انتقاد از مهاجمان پرسپولیس درست نیست. با این حال باید تلاش کنیم تا گل بزنیم در ضمن صادقانه می گویم که در لیگ برتر بی انگیزه نیستیم.
شنیدی رویانیان گفته که اگر مساوی کنید جریمه می شوید؟
شاید ایشان فکر می کند که ما به مساوی عادت کرده ایم ولی هیچ مربی و بازیکنی بدش نمی آید که برنده شود. اگر بازی با گهر را ببریم مطمئنا وضعیت بهتر خواهد شد.
سپاهان را می برید؟
بازی سختی است ولی برای صعود در جدول حتما باید سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم هواداران هم به استادیوم بیایند و مثل همیشه حمایتمان کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)