پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس در انتظار از دست دادن امتیاز توسط نفت تهران و فولاد است تا جایگاه سرخپوشان در جدول رده بندی بهبود پیدا کند.

در خصوص بازی با راه آهن چه صحبتی داری؟

بازی ما با راه آهن همیشه سخت بوده اما این بار به خاطر فاصله امتیازی دو تیم و سایر تیم هایی که در جدول با ما رقابت دارند باید راه آهن را شکست بدهیم و منتظر شکست نفت تهران باشیم تا در جدول رده بندی صعود کنیم.

 

نهایت تلاشتان در لیگ کسب مقام پنجمی است؟

ما در بازی های لیگ چند مساوی بد داشتیم اما در بازی های باقی مانده شانس زیادی برای رسیدن به رتبه پنجم و حتی چهارم داریم و فقط باید سه امتیازها را تا پایان لیگ جمع کنیم.

 

در خصوص بازی نکردنت در خط دفاعی چه صحبتی داری؟ ظاهرا مهاجمان پرسپولیس با بازی کردن نوبتی کنار آمده اند ! شرایط شما چگونه است؟

این قاعده حرفه ای است و در همه دنیا وجود دارد. من و سایر بازیکنانی که ذخیره می شویم نباید به گل محمدی اعتراض کنیم.

 

اینکه گفته می شود اگر نیلسون نبود نمی توانستید ذوب آهن را شکست بدهید، درست است؟

این درست نیست که اگر نیلسون نبود نمی توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم، در این صورت اگر محمد نوری نبود هم کسی نمی توانست به ذوب آهن گل بزند ! من فکر می کنم این صحبت ها درست نیست و در فوتبال نمی توان گفت یک بازیکن در یک تیم به تنهایی تاثیر گذار است.

 

راه آهنی ها اصرار داشتند با پرسپولیس در اکباتان بازی کنند، به نظرت آن ها می توانند در آینده این بازی را میزبانی کنند؟

به هر حال هر تیمی حق دارد درخواست میزبانی در ورزشگاه اختصاصی خودش را داشته باشد اما با توجه به تعداد طرفداران پرسپولیس ورزشگاه اکباتان نمی توانست میزبان این مسابقه باشد، ضمن اینکه کیفیت چمن و خیلی مسائل دیگر در ورزشگاه راه آهن با ورزشگاه آزادی قابل رقابت نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)