مرجع خبری پرسپولیس : يكي از روزنامه‌هاي ورزشي از قول رضا نورمحمدي نوشته بود: «من ظرفيت حضور در پرسپوليس را ندارم.»

از قرار معلوم مدافع مياني پرسپوليس در پاسخ به مطلبي انتقادي كه معلوم نبود كجا چاپ شده چنين صحبتي را به كنايه انجام داده بود اما شماره 20 اين فصل سرخ‌ها ضمن ابراز ناراحتي از درج چنين مطلبي ديروز به ما گفت:

 

 «بعضي خبرنگاران مطالبي را به صحبت‌هاي ما اضافه مي‌كنند كه كار درستي نيست. من در پرسپوليس مشكلي ندارم و نمي‌خواهم مدام در روزنامه‌ها باشم. بعضي همكاران شما تماس مي‌گيرند و مصاحبه مي‌كنند اما بعضا يكي دو سوال از خودشان به مصاحبه اضافه مي‌كنند، درصورتي كه من آن حرف را نزده‌ام. روز دوشنبه هم من با كسي صحبت نكردم، فقط يك خبرنگار گفت بايد ظرفيت باخت را داشته باشيد كه من گفتم من ظرفيت باخت ندارم چون دوست دارم تيمم هميشه برنده باشد.»

 

 

نورمحمدي اما مي‌گويد خط دفاع پرسپوليس مقابل صبا ضعيف نبوده: «ما از روي ضربه ايستگاهي غافلگير شديم. از دقيقه 50 به بعد هم كه بازي يكطرفه بود و صبايي‌ها در نيمه دوم كار تاكتيكي نكردند.» وي ادامه مي‌دهد: «در نيمه دوم همه بازيكنان حتي مدافعان كناري حمله مي‌كردند و فقط من و شيث مي‌مانديم.

 

اينكه مي‌گويند ناهماهنگي بود را من قبول ندارم چرا كه خط دفاع خوب كار كرد و با اينكه كل تيم ما در فاز حمله بود، روي ضد حمله‌ها غافلگير نشديم.» نورمحمدي اما در ضربات ايستگاهي مقابل دروازه حريف موفق نبود:

 

سعيد خاني يارگيري شديدي با من داشت. فكر مي‌كنم آنها در اين بخش برنامه داشتند و اجازه ضربه زدن به ما روي ارسال‌ها و ضربات ايستگاهي را ندادند.» نورمحمدي مي‌گويد: «چمن ورزشگاه قم افتضاح بود. بازيكنان ما اكثرا سرعتي هستند و روي زمين خوب كار مي‌كنند اما به خاطر چمن بلند زمين قم از كارآيي‌شان كاسته شد.»

وي درباره بازي بعد مي‌گويد: «مطمئنا در ورزشگاه آزادي بهتر بازي خواهيم كرد. با توجه به باخت بازي قبل انگيزه مضاعفي براي موفقيت مقابل سايپا داريم. هرچند تماشاگران‌مان در اين بازي به ورزشگاه نمي‌آيند و عدم حضورشان در بازي ما تاثير منفي مي‌گذارد اما سايپا را مي‌بريم.»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)