پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روحیه بالای بازیکنان این تیم گفت: هدف‌مان در تبریز حفظ روندی صعودی تیم و رسیدن به پیروزی در این بازی سخت است.

رضا نورمحمدی  درخصوص بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: هدف‌مان کسب برد در آن بازی بود که با ارائه بازی قابل قبول، خوشبختانه به گل رسیدیم و توانستیم با کنترل بازی و گل نخوردن، در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در رابطه با بازی کردن در پست دفاع چپ، افزود: در یکی دو بازی در پست دفاع راست هم بازی کردم و در چند بازی اخیر طبق نظر حمید درخشان در پست دفاع چپ به میدان رفتم. خدا را شکر توانستیم با دفاع خوب و منطقی دروازه پرسپولیس را بسته نگه داریم.

این مدافع باتجربه پرسپولیس درخصوص عملکرد خوب خط دفاعی سرخپوشان در دیدارهای اخیر خاطرنشان کرد: دفاع مستحکم و خوبی داریم و سعی کردیم از نظر دفاعی بسته بازی کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. ما نفرات خیلی خوبی در خط حمله داریم و مطمئن هستیم ما اگر بتوانیم خوب دفاع کنیم و گل نخوریم، آنها گل می‌زنند و ما به برتری می‌رسیم.

وی درخصوص اینکه آیا مدیریت جدید چقدر در روند صعودی پرسپولیس نقش داشته؟، تصریح کرد: پیش از این طوری بود که فکر می‌کردیم تیم از باشگاه جدا شده و بازیکنان امکانات اولیه و حتی لباس مناسبی نداشتند اما خدا رو شکر محمدحسین نژادفلاح به پرسپولیس آمدند و روحیه خوبی را به ما برگرداندند. حمایتی که از طرف نژادفلاح و هدایتی شد، باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شود تا آنها بدون دغدغه به زمین مسابقه بروند. امیدوارم کم کم اسپانسر هم پیدا شود و مشکلات ما تمام شود.

نورمحمدی درخصوص اینکه آیا تیم مدیریتی جدید درصدی از قرارداد بازیکنان را تاکنون پرداخت کرده یا خیر؟، تاکید کرد: مدیریت جدید درصد خیلی کمی از قراردادها را پرداخت کرده اما حمایت خوبی از بازیکنان هم صورت گرفته و مشکلات در آینده رفع می‌شود. ما هم با تمام وجود بازی می‌کنیم تا بتوانیم با پیروزی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی درخصوص دیدار سرخپوشان مقابل تراکتورسازی تبریز اظهارکرد: بازی سختی را مقابل تراکتور پیش‌رو داریم. این تیم مقابل هوادارانش به مصاف ما می‌آید اما ما هم تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا روند صعودی‌مان را حفظ کرده و این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با روحیه خوبی به بازی‌های آسیایی بازگردیم.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی در لیگ قهرمان آسیا مقابل النصر عربستان تصریح کرد: بازی با النصر هم از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، ما باید با بازی منطقی و فکورانه این تیم را شکست دهیم تا بتوانیم وضعیت‌مان را در جدول حفظ کنیم و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر در شرایط خوبی هستیم و مشکلات کم کم در حال برطرف شدن است. بازیکنان مصدوم هم بهبود یافته‌اند و در حال اضافه شدن به ترکیب هستند. امیدوارم بتوانیم این روند صعودی را حفظ کنیم.

نورمحمدی در پایان درخصوص بازی‌های آتی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: باید به فکر تیم خودمان باشیم و امتیازی را از دست ندهیم. همچنین تا بازی‌های آخر امید داشته باشیم تا بتوانیم در بازی های آخر وضعیت خوب در جدول لیگ برتر و بازی های آسیایی داشته باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)