پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت:با توجه به نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کردیم، تنها دلخوشی هواداران ما همین لیگ قهرمانان آسیا است.

رضا نورمحمدی در رابطه با وضعیت پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان و دیدار با النصر اظهار داشت: ما 2 بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم و می دانیم که کارمان در عربستان خیلی سخت است. قطعا در این دیدار نیز مثل 2 بازی قبلی به فکر کسب امتیاز هستیم چون می خواهیم با خیالی راحت به زیارت خانه خدا برویم و سال 93 را با خوشی به پایان برسانیم.

وی همچنین افزود: با توجه به نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کردیم، تنها دلخوشی هواداران ما همین لیگ قهرمانان آسیا است. ما هم بیشتر تمرکزمان را روی این مسابقات گذاشتیم و با توجه به اینکه 2 برد کسب کردیم، توقعات هم از ما بالا رفته است. باید مثل 2 بازی قبلی با ارائه یک بازی با برنامه دست پر به تهران بازگردیم. البته به نظرم اگر از عربستان امتیاز بگیریم، صعودمان قطعی خواهد بود چون در دور برگشت 2 دیدار خانگی خواهیم داشت.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری خانزاده در تمرین دیروز با علیپپور خاطرنشان کرد: برخی مواقع بازیکنان به دلیل مشکلات بیرونی عصبانی هستند و همین باعث می شود تا در تمرینات چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم. البته چیز خاصی نبود و نباید زیاد بزرگش کنیم. به هر حال 2 بازیکن جوان بودند و چنین اتفاقاتی هم ممکن است رخ دهد. آنها با هم درگیری کوچکی داشتند که خودشان نیز بعد از آن پشیمان شدند.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان بازیکن با تجربه در پرسپولیس خانزاده را نصیحت می کند یا خیر، گفت: وقتی سرمربی تیم ناظر این صحنه ها بوده و در محل تمرین حضور داشته است، دلیلی ندارد که من حرفی بزنم یا کاری کنم. من همیشه سعی کرده ام بدون حاشیه به کارم ادامه دهم و به بقیه خیلی کاری ندارم.

نورمحمدی در خصوص اینکه در چه پستی قرار است مقابل النصر بازی کند، عنوان کرد: شرایط بدنی ام خوب است و می توانم در هر سمتی از دفاع که سرمربی تیم بخواهد بازی کنم. ما در برخی از پست ها دچار مشکل هستیم و معلوم نیست که من در چه پستی بازی کنم.

وی درباره اتفاقاتی که در مسجدسلیمان رخ داده و مسئولان تیم حریف اعلام کردند که پرسپولیسی ها حاضر نشدند چفیه به گردنشان بیاندازند و وصیت نامه شهیدان را قرائت کنند، گفت: کسی که به ما چفیه نداد، بیاندازیم وگرنه چرا ما باید از این کار دست بکشیم؟ مگر بارها نشده که در ورزشگاه آزادی ما چنین کاری را انجام داده ایم؟ تا جایی که من دیدم و یادم می آید مسجدسلیمانی ها در ابتدای بازی از پیشکسوتان خود تقدیر می کردند که 40 سال قبل به پرسپولیس گل زده بودند.

نورمحمدی همچنین خاطرنشان کرد: حتی اگر وصیت نامه ای هم به ما می دادند، هواداران حریف نمی گذاشتند ما آنرا بخوانیم چون دائم فحاشی می کردند و دنبال مسائل دیگری بودند. در هر صورت اتفاقات این شهر برای ما به خیر گذشت و حالا ما باید طلبکار باشیم نه مسجدسلیمانی ها. اصلا هیچ لجبازی هم آنجا انجام نشد که ما بخواهیم به خاطر تیم حریف چفیه نیاندازیم.

وی در پایان گفت: در هفته های اخیر در لیگ برتر خیلی بد نتیجه گرفتیم چون فشار زیادی روی تیم بوده و دائما در سفر بوده ایم. مطمئنا بعد از بازی با النصر که وقفه ای در مسابقات ایجاد می شود، می توانیم ریکاوری کنیم و به وضعیتمان در لیگ هم سروسامان ببخشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)