رضا نورمحمدی و محسن بنگر روز گذشته در مسابقه بین تیم های پرسپولیس و نوجوانان به میدان رفتند. این دو که در ابتدا و میانه فصل شرایط مطمئنی در ترکیب پرسپولیس داشتند، به مرور این فرصت را از دست دادند.

سایت گل ؛ بنگر در نیم فصل دوم به ندرت فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا کرده و نورمحمد هم بعد از یک جلسه تاخیر در تمرین اسیر تصمیم انضباطی یحیی شده و حالا محمدرضا خانزاده بازیکن رده سنی امید، به عنوان زوج جلال حسینی به میدان می رود.
این وضعیتی است که البته تحملش راحت نیست.
نورمحمد و بنگر در تعطیلات عید تمرینات خود را متوقف نکرده و با انگیزه آماده بازگشت به زمین هستند. این بستگی به شانسی دارد که یحیی در اختیار انها قرار بدهد.
البته خانزاده شانس بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد به خصوص که او در بازی های تیم امید هم فیکس بازی کرد و حالا اعتماد به نفس کافی هم برای بازی در پرسپولیس دارد.

تنبیه نوروزی ادامه دارد/فرصت خوب برای زوج کریم و قاضی
 کریم انصاری فرد و محمد قاضی دو مهاجمی هستند که هیچ کدام فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند. آنها که با دریافت مبالغی سنگین پرسپولیسی شدند حالا در پایان فصل پیراهن تیم ملی را هم از دست داده اند و البته هیچ کدام از انتظارات را برآورده نکرده اند.
این دو بازیکن که البته رابطه بسیار مناسبی هم با هم ندارند، حالا در شرایطی قرار گرفته اند که کمک هر یک به دیگری می تواند به موفقیت هر دو کمک کند.
ماجرا از این قرار است که با وجود بازگشت هادی نوروزی به تمرینات، او مورد غضب یحیی گل محمدی است و چه بسا تا آخر فصل دقایق کمی به او بازی برسد. با نیمکت نشینی هادی نوروزی حالا این فرصت به قاضی و کریم خواهد رسید تا در چهار بازی آخر فصل و یا یک یا دو بازی پرسپولیس در جام حذفی هرآنچه را که دارند رو کنند تا فصل را برای خودشان به چیز دیگری تبدیل کنند.
در بازی دیروز پرسپولیس مقابل تیم نوجوانان این دو ملی پوش سابق نمایش خیلی خوبی داشتند و البته در صحنه های زیادی با هم همکاری کردند. چیزی که لبخند را به لبان یحیی آورد. البته گلزنی این دو در بازی دیروز با توجه به اینکه بازیکنانی با رده سنی پایین تر مقابلشان بودند چندان ملاک نیست ولی شاید بازی پیکان فرصتی برای بازگشت مجدد باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)