پرسپولیس نیوز :  مدافع پرسپولیس می گوید پانادیچ از بازیکنان تیم تعریف و تمجید زیادی می کند.

علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال خوزستان پاسخگوی سوالات ما شد که بدون مقدمه این گفت و گو را می خوانید:

 

*فکر می کنی برای فصل بعد هم در پرسپولیس ماندنی هستی؟
نمی دانم. چه سوال سختی، الان از هر کسی بپرسید، آینده اش را نمی داند. اگر مرا بخواهندو شرایط را به گونه ای ببینم که می توانم به پرسپولیس کمک کنم، با تمام انرژی و توان می مانم و از خدایم است که برای این تیم بازی کنم. اگر مرا نخواستند هم می روم اما همیشه هوادار پرسپولیس می مانم.
*برانکو یا دستیارانش در مورد خط دفاع پرسپولیس چه نظری دارند؟
چطور؟ نظر خاصی ندارند.
*شنیدیم برانکو می خواهد خط دفاع را به طور کلی تغییر دهد.
من چیزی نشنیدم. به هر حال بگویند برو، خیلی محترمانه می رویم و مشکلی نیست اما فعلا که پانادیچ برخورد بسیار خوبی دارد. او مدام از بچه ها تعریف و تمجید می کند. حتی یکبار جلسه گذاشت و گفت خودش فوتبالیست بوده و شرایط کنونی ما در لیگ را درک می کند. در حین تمرین، پانادیچ مدام می خندد و ما هم حال می کنیم.
*بازی با استقلال خوزستان باز هم ناکامی برای پرسپولیس دارد؟
نه ان شالله که این طور نیست. ما از نظر روحی شرایط بسیار خوبی داریم و مقابل تیمی قرار می گیریم که در بازی قبلی خود با حساب 3 بر صفر شکست خورده بود. خیلی امیدواریم بازی را ببریم.
*در بازی با النصر، وظیفه کتک کاری دقیقا برعهده چه کسی بود؟
وظیفه و این حرف ها مطرح نبود، هر چه زدند، دو برابر آنها را زدیم! واقعا بد بازی می کردند. اصلا در دقایقی از بازی، چیزی به اسم فوتبال مطرح نبود. آنها زدند، ما هم ضربدر دو کردیم و زدیم شان!
*رباط صلیبی احمد الفریدی شماره 15 این تیم پاره شد. تو این بازیکن را زدی؟
نه من که می زدم حتما گردنش می شکست، احتمالا کار هادی نوروزی بود که یک صلیبی به آنها هدیه داد، دست خالی به کشورشان برنگردند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)