پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید این تیم همیشه با انگیزه و برای کسب برد به میدان می‌رود.

رضا نورمحمدی درباره شرایط تیم پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می‌رویم سه امتیاز بازی نفت مسجد سلیمان را بگیریم. ما در دیدار مقابل تراکتورسازی هم مستحق شکست نبودیم، اما به خاطر اشتباه‌های فردی دروازه ما باز شد و متحمل شکست شدیم.

وی در ادامه با اشاره به این که پرسپولیس در لیگ بی‌انگیزه نیست، اضافه کرد: همان طور که گفتم ما مقابل تراکتورسازی هم باید پیروز می‌شدیم یا حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم. ما در تمام بازی‌ها با انگیزه به میدان می‌رویم و هیچ بازی نیست که بخواهیم بی انگیزه باشیم. در بازی مقابل تراکتورسازی آقای درخشان به چند بازیکن تیم استراحت دادند. شما مطمئن باشید که پرسپولیس هیچ وقت بی انگیزه نیست. فردا با کسب پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان نشان می‌دهیم که لیگ برای ما مهم است.

نورمحمدی در ادامه درباره حضورش در پست دفاع چپ نیز خاطر نشان کرد: پست اصلی من دفاع وسط است، اما به خاطر این که در پست دفاع چپ بازیکنی نداریم بالاجبار در آنجا بازی می‌کنم. البته در چند بازی هم به جای حمیدرضا علی عسگر در این پست بازی کردم. من در زمین تمام وظایفی که سرمربی از من می‌خواهد را به صورت کامل انجام می‌دهم و سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم. الان هم که در پست دفاع چپ بازی می‌کنم همین طور است و تلاش می‌کنم که بدون اشتباه ظاهر شوم.

مدافع تیم پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: خط دفاعی پرسپولیس چند هفته‌ است که کم اشتباه ظاهر شده و کم گل می خورد. به جز یکی، دو صحنه که روی اشتباه‌های فردی دروازه ما باز شد، دیگر روند خوبی را در خط دفاعی داشته‌ایم وقتی که تیم با ترکیب کامل به میدان می‌رود، همیشه عملکرد خوبی دارد. این موضوع باعث می‌شود که بازی‌های زیبایی را از پرسپولیس شاهد باشیم. ما همیشه برای کسب برد به میدان می رویم. فردا هم همین گونه خواهد بود و برای کسب پیروزی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رویم.

نورمحمدی در ادامه صحبت‌های خود به فشردگی بازی‌های لیگ اشاره کرد و ادامه داد: واقعا بازی‌های لیگ فشرده است. زمانی لیگ را دو هفته‌ تعطیل می‌کنند و الان هر سه روز یک بار بازی‌ها را برگزار می‌کنند. واقعا نمی‌دانم دلیل این کار چیست. البته مشکل اصلی این است که دو بازی اخیر ما بیرون از خانه بوده است و دو بازی آینده‌مان هم باید بیرون از خانه برگزار شود. به این ترتیب ما باید بیشتر وقت‌مان را در سفر باشیم بنابراین به هیچ عنوان وقت نمی‌کنیم تا تمرینات ریکاوری را انجام دهیم. مسئولان که به ما کمکی نکردند، اما مطمئن باشید که خودمان با تلاشمان تمام این سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و مقابل نفت مسجد سلیمان و النصر عربستان بازی‌های زیبایی را به نمایش خواهیم گذاشت.

مدافع تیم پرسپولیس درباره بازی النصر عربستان هم گفت: این تیم، یکی از تیم‌های خوب آسیاست. ما باید مقابل آنها هوشمندانه بازی کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که از عربستان دست پر به تهران برگردیم. اگر این اتفاق رخ دهد به اعتقاد من از گروه‌مان صعود کرده‌ایم.

نورمحمدی در پایان درباره حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: با تلاش‌های آقای نژادفلاح مقداری پول به حساب‌مان واریز شده و کمی از مشکلاتمان رفع شده است. البته ایشان قول داده‌اند که تا قبل از عید مقدار بیشتری به بازیکنان پول بدهد. امیدوارم که هر چه زودتر مشکلاتمان برطرف شود تا با آسودگی خیال برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)