پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرطور شده باید 3 امتیاز دیداربا بنیادکار را بگیریم.

رضا نورمحمدی  درباره شرایط کنونی پرسپولیس در آستانه دیدار با بنیادکار ازبکستان و برخی مسائل موجود پیرامون این باشگاه صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

* شرایط پرسپولیس قبل از دیدار مقابل بنیادکار چطور است؟

فکر می کنم بازی سختی را در پیش داریم؛ ما همچنان امید داریم که بتوانیم  به عنوان تیم اول از گروه مان صعود کنیم و به همین دلیل محکوم به بردن هستیم. امیدوارم هواداران ما را در این بازی تنها نگذارند، تمام بچه ها در این بازی انگیزه خیلی خوبی دارند تا هر طور شده 3 امتیاز بازی را کسب و با یک ارائه یک بازی منطقی بتوانند صعود خودشان را به دور بعد قطعی کنند.

* به نظر می رسد برد مقابل پیکان از لحاظ روحی خیلی به تیم کمک کرد. درست است؟

دقیقا ما در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم مقابل سپاهان در حالی که یک برصفر جلو بودیم بازی را واگذار کردیم. در مقابل بازی 2 بر صفر برده را 2 بر 2 کردیم و در بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا شکست خورد اما مطمئنا این بازی به ما خیلی کمک کرد تا با روحیه دو چندان به مصاف بنیادکار برویم.

* از کار کردن با برانکو راضی هستید؟

برانکو سال های زیادی است که در ایران حضور داشته است. در سال های گذشته مربیان زیادی به پرسپولیس آمده اند و هرکدام سعی  کردند یک تاکتیک مخصوص به خودشان را به تیم تزریق کنند. برانکو هم تازه به تیم آمده و سعی می کند تا بازیکنان با تفکراتش آشنا شوند به هر ترتیب این اتفاق خواهد افتاد و مطمئنا در فصل بعد پرسپولیس قدرتمندی را خواهیم دید.

* فقط دو بازی تا پایان فصل باقی مانده؛ آیا فصل بعد هم در پرسپولیس می مانی؟

من قراردادم با تیم تمام شده و دیگر این پرسپولیس است که باید نظر بدهد که آیا من را می خواهد یا نه. من فقط به دنبال این هستم اکنون که فصل را خوب تمام کنم با پیروزی مقابل بنیادکار و همچنین پیروزی در دربی و این دیگر نظر برانکو و باشگاه است که برای فصل بعد من را می خواهد یا نه.

* حضور کریم باقری چقدر در تیم تاثیر داشته است؟

کریم باقری شناخت خوبی نسبت به تیم دارد. او چه در زمانی که کاپیتان تیم بود و چه در زمانی که مربی تیم شده است سعی کرده تا نظم و انضباط را به تیم القا کند. خیلی وقت ها در تمرین بازیکنان مشکلات شان را به آقا کریم می گویند و از او می خواهند تا مشکلات را به برانکو انتقال دهد و خداراشکر از لحاظ روحی و روانی کاملا توانسته روی بازیکنان تاثیر بگذارد.

* در روزهای گذشته صحبت هایی در خصوص استفاده بازیکنان از ترامادول و کوکائین مطرح شده که این حواشی حول باشگاه پرسپولیس می چرخد؛ تو به عنوان یک بازیکن قدیمی چه نظری در این باره داری؟

واقعا نمی دانم چه بگویم و نمی دانم بعضی از رسانه ها پرسپولیس را با کجا اشتباه  گرفته اند که اینگونه در مورد این تیم صحبت می کنند. فکر می کنم در پرسپولیس فعلا کسی نیست که  جواب این صحبت ها را بدهد. در تیمی که همه به دنبال موفقیت تیم  هستند این صحبت ها جایی در تفکرات بازیکنان ندارد فکر می کنم باشگاه فعلا به دنبال این است که ببیند چه کسی در مزایده پیروز می شود و کسی نیست که جواب این تهمت ها را بدهد. 

* اما دکتر سابق تیم این موضوع را تلویحا تایید کرد!

من در مورد این آقا هیچ نظری ندارم. ایشان به خاطر مشکلات شخصی خود صحبت هایی مطرح کرد که تماما کذب محض است. او به خاطر اینکه از دست درخشان ناراحت بود و به خاطر اینکه درخشان او را از تیم بیرون گذاشته بود این صحبت ها را مطرح کرده و به نظر من اصلا این حرف ها حتی ارزش فکر کردن هم ندارد.

* چرا اکثر  حواشی پرسپولیس حول پیام صادقیان می چرخد؟

بگذارید نکته ای را بگویم ، پیام صادقیان وقتی که اول فصل محروم شد سال سختی را پشت سر گذاشت. او در تمرینات کمی عصبی شده بود و می خواست هر طور شده به تیم کمک کند اما هر کاری می کرد در تمرین یا در بازی همه علیه او می نوشتند و تمام کارهای او انگار شبیه حاشیه بود اما باور کنید او هم دلش می خواهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد و به دنبال موفقیت باشگاه است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که پیام بتواند دوباره به  روزهای اوج خودش بازگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)