پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عقیده دارم نیازی به آمدن شجاع خلیل‌زاده نیست و با حضور حسینی و بنگر می‌توانیم خط دفاعی را بیمه کنیم.

علیرضا نورمحمدی درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: در این مدت تمرینات خود را دنبال کرده‌ایم و به شرایط نسبتاً خوبی رسیده‌ایم. خوشبختانه استارت تمریناتمان به‌موقع بود و تاکنون بیشتر تمرینات هوازی و بدنسازی را انجام داده‌ایم. همچنین اردوی سرعین هم خیلی به ما کمک کرد و به‌خاطر آب و هوای خوبی که دارد، اکثر تیم‌ها نیز اردوی خود را در همین منطقه برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از اردوی سرعین، ادامه تمرینات را در تهران دنبال کردیم و قرار است در رامسر هم بیشتر تمرینات کار با توپ را انجام بدهیم. اعضای کادر فنی برنامه‌های ویژه‌ای برای بازیکنان درنظر گرفته‌اند تا بتوانیم قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر، به شرایط مطلوبی از نظر بدنی و تاکتیکی دست پیدا کنیم. انجام بازی‌های تدارکاتی در این زمان هم باعث شده تا کمی در شرایط مسابقه قرار بگیریم و درمجموع اوضاع اکنون خوب بوده است.

مدافع پرسپولیس درخصوص جذب بازیکنان جدید نیز اظهار داشت: پرسپولیس تعدادی از بازیکنان جوان و جویای نام را جذب کرده که در کنار نفرات باتجربه ترکیب خوبی را ایجاد خواهد کرد. همچنین در خط دفاعی بازیکنانی داریم که می‌توانند به رقابتمان با یکدیگر کمک کند. با وجود این، عقیده دارم نیازی به آمدن شجاع خلیل‌زاده نیست و با حضور حسینی و بنگر می‌توانیم خط دفاعی را بیمه کنیم.

نورمحمدی در انتها گفت: امسال تلاش خواهیم کرد تا ناکامی در فصل‌های اخیر را جبران کنیم و با یک برنامه‌ریزی خوب و همچنین همدلی میان همه پرسپولیسی‌ها، این اتفاق، شدنی خواهد بود. پرسپولیس لیاقتش بیشتر از این است و همه سعی می‌کنیم تا محبت‌های هواداران را که هیچ گاه حتی در تمرینات ما را تنها نمی‌گذارند، با کسب نتایج مطلوب پاسخ بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)