پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازی به مهاجم ندارد، چون این تیم مهاجمان بزرگی دارد.

رضا نورمحمدی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز که با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید، گفت: امروز با جوان‌هایمان با تمام وجود بازی کردیم و توانستیم به یک برد خوب برسیم تا وضعیت پرسپولیس نیز در جدول خوب شود.

وی درمورد بازوبندی که به بازوی خود بسته بود، از وقتی هادی فوت کرده این بازوبند را می‌بندم. درواقع این کار به خاطر احترام به هادی نوروزی است، چون او عزیزترین دوست من بود و پس از فوتش واقعاً من و بنگر سختی زیادی کشیدیم، به همین دلیل این بازوبند را می‌بندم تا نشان دهم هم‌چنان به یاد او هستم.

نورمحمدی درمورد مسابقه گفت: بازی خوبی بود و باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم، هرچند که فقط یک گل زدیم، اما مهم کسب 3 امتیاز بود که از این موضوع خوشحالیم.

وی افزود: از دقیقه یک تا دقیقه 90 سراسر حمله بودیم و حتی 4 موقعیت تکل به تکل را از دست دادیم.

کاپیتان پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در امر گل‌زنی گفت: مهدی طارمی یکی از گلزنان لیگ است و در تیم ما یک نعمت است و تلاش خود را می‌کند، هرچند که در برخی صحنه‌ها بدشانسی می‌آورد. شاید اینکه می‌گویند پرسپولیس گل نمی‌زند روی او تأثیر گذاشته است. امروز مهدی یک گل زد و 5 بار در موقعیت گل قرار گرفت و این قابلیت‌های او را نشان می‌دهد.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد یا خیر، گفت: ما نیازی به مهاجم نداریم. بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند کمک حال ما باشند، از جمله آنها علی علیپور است که می‌تواند سال‌ها برای پرسپولیس و فوتبال ایران بدرخشد. مهاجمان ما خوب هستند و نمی‌توان گفت که عملکرد بدی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)