پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید در تلاش است تا خود را به دیدار مقابل پدیده برساند.

رضا نورمحمدی درباره آخرین وضعیت خودش، اظها‌ر کرد: چند روزی است که فیزیوتراپی می‌کنم و فکر می‌کنم در حال‌ حاضر شرایطم خیلی بهتر شده است. امروز را هم که برانکو به بازیکنان استراحت داد تا از فردا (دوشنبه)‌ با انگیزه در تمرینات حاضر شویم. امیدوارم و تلاشم بر این است که خودم را به بازی با پدیده برسانم تا اگر کادر فنی صلاح دید بتوانم برای تیم بازی کنم.

وی درباره شرایط این روزهای پر‌سپولیس هم گفت: ما وضعیت خوبی در جدول داریم و نشان دادیم که پتانسیل‌ بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داریم. تیم‌مان در حال‌ حاضر خوب بازی می‌کند و خدا را شکر که توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شود و بازی‌ها را می‌بریم. در دیدار مقابل راه‌آهن یک بازی خوب و قشنگ را به نمایش گذاشتیم و خوشحال هستیم که این بازی را بردیم. در دیدار مقابل نفت تهران هم می‌توانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و پیروز شویم. با این حال از نظر بازی یکی از زیباترین بازی‌ها را به نمایش می گذاریم. البته باید بگویم که ما در همه بازی‌ها زیبا و با کیفیت بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره شانس قهرمانی پر‌سپولیس در لیگ برتر هم گفت: از همان ابتدای فصل که نتایج‌مان هم خوب نبود صحبت از قهرمانی می‌کردیم، اما نشان دادیم که این پتانسیل‌ را داریم. در بازی‌های اخیر نشان دادیم که می‌توانیم به قهرمانی برسیم و امیدوارم که این کار را انجام دهیم. یکی از اهداف ما کسب عنوان قهرمانی است. ان‌شا‌ء‌الله در نیم فصل دوم هم و در بازی‌های باقی‌ مانده روند خوبمان را ادامه دهیم و در انتهای فصل به این هدف دست پیدا کنیم.

نورمحمدی درباره آقای گلی مهدی طارمی هم توضیح داد: مدتی بود از طارمی انتقاد می‌کرد‌ند، ولی این انتقادها منصفانه نبود. ما با طارمی زندگی می‌کنیم و همیشه می‌بینیم که او چقدر با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کند و از کیفیت بالایی هم برخوردار است. خوشحالیم که توانست با دو گلی که در دیدار مقابل راه‌آهن به ثمر رساند به عنوان آقای گلی برسد. وقتی بازیکن پر‌سپولیس آقای گل می‌شود برای این تیم افتخار است. ان‌شا‌ء‌الله طارمی بتواند این عنوان را در آخر فصل هم تکرار کند.

کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره کیفیت بد زمین تمرین ورزشگاه درفشی‌فر هم گفت: فعلا مجبور هستیم با این شرایط کنار بیاییم. وقتی که هوا سرد می‌شود کیفیت زمین تمرین پایین می‌آید، ولی مدیریت مجموعه با تدابیری که اندیشیده‌ در تلاش است همین کیفیت را کمی بهبود ببخشد. البته مدیران باشگاه هم به دنبال زمین مناسبی هستند که بتوانیم مدتی در آنجا تمرین کنیم تا ورزشگاه را به صورت کامل درست کنند.

نورمحمدی در پایان خاطر‌ نشان کرد: چند روز پیش شنیدم که خانواده‌ نوروزی کارهای حقوقی‌شان را انجام داده‌اند و منتظر هستند تا باشگاه مطالبات هادی نوروزی را پرداخت کنند. ما بازیکنان هم امیدواریم هر‌ چه‌ سریع‌تر این اتفاق رخ دهد . حتی دوست داریم زودتر از ما مطالبات هادی را پرداخت کنند تا خانواده‌ او دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)