پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در شرایط فعلی نیازی به تغییر در مدیریت نداشت.

علیرضا نورمحمدی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهارداشت: از نظر تمرینی و فنی شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان با انگیزه و توان بالا در تمرینات حاضر می شدند اما شایعه تغییرات مدیریتی روی بازیکنان تاثیر گذاشته و انگیزه آنها را پایین آورده است.

وی ادامه داد: برای یک سال هم که شده بود داشتیم کارمان را انجام می دادیم و با آرامش تمرین می کردیم. تیم خیلی خوب بسته شده بود و کار روی روال داشت پیش می رفت. اصلا نیازی نبود که این تغییرات بی مورد انجام شود. عده ای می خواستند تیم ما را با تنش روبرو کنند که موفق شدند.

نورمحمدی در خصوص احتمال جدایی برخی از بازیکنان از پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه امسال خواسته تماشاگران برآورده شده و کسی مثل دایی سرمربی پرسپولیس شد همه امیدوار بودیم که سال خوبی در پیش داشته باشیم اما متاسفانه تیم را به این وضعیت دچار کردند. برخی از بازیکنان هنوز قراردادهایشان را نبسته اند و واقعا احتمال دارد با این شرایط از پرسپولیس جدا شوند آن وقت کار ما واقعا دشوار می شود.

وی ادامه داد: هر سال برای پرسپولیس یک جور مشکل می سازند. آن از پارسال که آنقدر دیر سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و این هم از امسال که با برنامه شروع کردیم و می خواستیم یک تیم خوب داشته باشیم اما انگار عده ای چشم دیدن موفقیت و آرامش پرسپولیس را ندارند.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر این اتفاقات ختم به خیر شود. بازیکنان هنوز هم تمرینات خود را روی روال انجام می دهند اما روحیه شان خراب شده است.

نورمحمدی درباره احتمال جدایی دایی از پرسپولیس گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد اما هر چیزی ممکن است. شاید این اتفاق هم بیفتد اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)