پرسپولیس نیوز : مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشار تمرینات ما در هفته‌های اخیر خیلی بالا بود اما قطعاً ثمره آن را در طول فصل خواهیم دید.

رضا نورمحمدی ابتدا در مورد تمرینات بدنسازی پرسپولیس گفت: فشار تمرینات بدنسازی ما واقعاً وحشتناک بود. در این مدت فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد شد اما مطمئناً نتیجه آن را در طول بازی‌ها خواهیم دید. امسال در سه جام درگیر هستیم و مطمئناً باید از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص احتمال جدایی سه بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماندن حسینی، پولادی و خلعتبری قطعاً قدرت پرسپولیس را بیشتر می‌‌کند. در تیم ما هر بازیکنی تأثیر خودش را دارد و امیدوارم آنها هم بمانند تا تیم ما برای شروع لیگ با قدرت کامل خود را آماده کند. البته از یک طرف نباید پیشنهادهای خوب آنها را نادیده گرفت و این سه بازیکن مختار هستند تا در مورد وضعیت خود تصمیم بگیرند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر می‌‌کنی پرسپولیس امسال قهرمان لیگ خواهد شد؟»، اظهار داشت: کار ما خیلی سخت است ولی هدفی جز قهرمانی نداریم. هواداران پرسپولیس امسال فقط به قهرمانی در لیگ راضی هستند و امیدوارم آنها را خوشحال کنیم. البته تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و فکر می‌‌کنم سپاهان و استقلال جدی‌ترین رقیبان ما برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)