خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهات بازی‌های قبلی را تکرار نکردیم که نتیجه‌اش کسب ۳ امتیاز بازی با فجرسپاسی بود.

رضا نورمحمدی اظهار داشت: با توجه به مصدومیتی که داشتم چند بازی پرسپولیس را از دست دادم اما با نظر کادرفنی در دیدار برابر فجر به میدان رفتم و فکر می‌کنم در ساختار دفاعی مقابل این تیم جوان بسیار خوب کارکردیم.

وی افزود: بازی بسیار خوبی را مقابل فجر به نمایش گذاشتیم، شروع خیلی خوبی داشتیم و اشتباهات بازی های قبل را تکرار نکردیم که نتیجه‌اش گرفتن 3 امتیاز بود، ما مقابل نفت خیلی ساده بازی برده را با تساوی عوض کردیم، اما در این بازی همه بچه‌ها زحمت خود را کشیدند.

وی ادامه داد: بازی با نفت تلنگری برای ما بود که به خودمان بیاییم، در آن بازی نیز فرصت‌های زیادی از دست دادیم، ما می‌توانیم که با بردهای پرگل زمین بازی را ترک کنیم و واقعاً بازی با نفت تجربه بسیار گرانبها و خوبی برای ما شد.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: درست است در بازی مقابل فجر موقعیت های زیادی را از دست دادیم اما خوشبختانه توانستیم با یک ساختار دفاعی خوب دروازه خودمان را بسته نگه داریم، ما باید با توجه به افکار بچه‌ها همین روند را ادامه دهیم تا شرایط بد نیم فصل اول را جبران کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی با گهر نیز گفت: قطعاً در بازی خانگی محکوم به برد هستیم و فقط هواداران باید بیایند و ما را حمایت کنند تا به 3 امتیاز برسیم، شرایط ما در حال حاضر با توجه به اینکه بازی حذفی را در پیش روز داریم کمی سخت است اما همه باید کمک کنند تا روند صعودی خود را حفظ کنیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)