خبرگزاری پرسپولیس :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دربی رفت هم می‌توانست به سود ما تمام شود. کسی نمی‌داند در فکر سرمربی چه می‌گذرد.

علیرضا نورمحمدی گفت: در بازی‌های گوناگونی پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت حوادث بازی با یک اشتباه داوری، نتیجه را به سود حریف ما کرد.

وی ادامه داد: در بازی با داماش یک پنالتی کاملا درست برای ما اعلام شد و کارشناسان هم روی این مساله تاکید داشتند. البته از نظر بازی می‌توانستیم بهتر باشیم اما آن شرایط هم دلایل خاص داشت. همه چیز هم به دربی مربوط نمی‌شد، هر چند که هر کاری کنیم بازی قبل از دربی تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد. واقعیت این است که بچه‌ها استرسی هم برای حفظ نتیجه داشتند. ما در جام حذفی عالی کار کردیم اما هنوز گره لیگ باز نشده بود و این روی بچه‌ها فشار می‌آورد.

مدافع پرسپولیس درباره عدم حضورش در بازی با داماش و احتمال بازی در دربی خاطرنشان کرد: در خیلی از پست‌ها نمی‌توان گفت چه کسی بازی می‌کند. نیاز به گفتن نیست که آقا یحیی دست خودش را رو نمی‌کند و کسی نمی‌داند در ذهن او چه می‌گذرد. درباره بازی با داماش هم صلاحدید مربی اینطور بود. بازی کردن برای هیچیک از ما تضمین شده نیست. از سوی دیگر مربی برای هر بازی برنامه‌های خاص خودش را دارد.

نورمحمدی تصریح کرد: سه امتیاز بازی با داماش، فشار را تا حد زیادی از روی تیم کم کرد. متاسفانه مسائل داوری در حالی مطرح شد که پنالتی اعلام شده درست بود. پرسپولیس روی پای خودش ایستاده است. اگر قرار بود خارج از میدان مسابقه دنبال نتیجه باشیم الان در جاهای بهتری از جدول بودیم. حتی اگر در همان نیم فصل اول بعضی اشتباهات داوری نبود، الان در مکان‌های بالای جدول بودیم. مثلا در بازی دربی رفت می‌توانستیم برنده بازی و سه امتیاز باشیم. البته اشتباهات سهوی داوری همیشه بوده و هست و نباید بیش از حد به آن پرداخت.

مدافع پرسپولیس در پایان افزود: الان روحیه خوبی در تیم وجود دارد. انگیزه بچه‌های ما مضاعف است و ما روی هر دو جام تمرکز داریم و دربی بخشی از مسیر ما برای رسیدن به هدف ما است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)