مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس خیلی امیدوار است که سرخپوشان تهرانی در کرمان مقابل شاگردان بلاژویچ 3 امتیاز بازی را گرفته و به صدر جدول نزدیک شوند.

 

نورمحمدی معتقد است که تیم استیلی هنوز به طور کامل از بحران خارج نشده است و برای داشتن وضعیت بهتر به این پیروزی نیاز دارند. صحبتهای مدافع پرسپولیس را در ذیل می‌خوانید:

*در آستانه بازی با مس کرمان شرایط پرسپولیس مطلوب هست؟

 

 

– خدا را شکر شرایط ما خوب است. ملی‌پوشان تیم هم آمده‌اند و خوشبختانه شرایط خوبی دارند تا با یک بازی خوب 3 امتیاز را در  کرمان بگیریم.

 

*در مورد وضعیت حریف چه صحبتی داری؟

– مس کرمان  تیم خیلی خوبی است. بازیکنان و مربی خیلی خوبی در این تیم کار می‌کنند و هفته گذشته موفق شدند سپاهان را در کرمان ببرند که کار بزرگی بود و الان شرایط مطلوبی دارند اما تیم ما برای نزدیک شدن به صدر جدول باید این 3 امتیاز را بگیرد.

 

*توانایی چنین کاری را در کرمان دارید؟

– صددرصد. تیم ما از نظر روحی و فنی وضعیت خیلی خوبی  دارد و این وقفه‌ای که در لیگ افتاد هم باعث شد تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و اگر روز خوبمان باشد می‌توانیم با 3 امتیاز از  کرمان برگردیم.

 

*اما عادل کلاه‌کج اعلام کرده که پرسپولیس فقط نیم درصد شانس برد در این دیدار دارد؟

– عادل پسر خوبی است و از دوستان نزدیک من است. آنها هم می‌خواهند از نظر روحی خودشان را بالا ببرند و چنین حرفهایی می‌زنند اما تیم ما فقط برای 3 امتیاز به کرمان می‌رود و امیدوارم دست پر برگردیم. بالاخره آنها نظرشان را می‌گویند و مشکلی از این مسأله نداریم.

 

*پرسپولیس به طور کامل از فشارهای هفته‌های اول فصل خارج شده است؟

– نه، هنوز به شرایط دلخواهمان نرسیده‌ایم. ما می‌خواهیم جزو بالانشینان جدول باشیم و کم‌کم به وضعیت مورد علاقه خودمان و هواداران تیم می‌رسیم.

 

*عدم حضور ملی‌پوشان در تمرینات پرسپولیس برای این دیدار مشکل‌ساز نمی‌شود؟

– این شرایط برای اکثر تیمها بوده و ما سعی کردیم بهترین تمرینات را انجام دهیم. الان هم که ملی‌پوشان به تیم اضافه شده‌اند تمرین خوبی داشتیم و مشکلی نیست.

 

*علی کریمی به این بازی می‌رسد؟

– سعی خودش را می‌کند و تمرین کرده تا برسد اما هنوز مشخص نیست. اگر علی کریمی در این بازی نباشد خیلی بد است چون  ایشان از نظر روحی و فنی روی تیم ما خیلی تأثیرگذار است و بودنش در زمین خیلی به ما کمک می‌کند. امیدواریم باشد و بازی کند اما گر بازی هم نکند همین که کنار تیم باشد از نظر روحی برای بچه‌ها خیلی مفید است. علی کریمی تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مقابل مس کرمان بازی کند و ما هم امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)