مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که چهار سال متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی‌اش است و در زمین حریفش نمی‌شوند پس راهی جز کشاندن مسیر قهرمانی به بیراهه توسط رقبا باقی نمی‌ماند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر ماشین سازی تبریز اظهار داشت: برخلاف برخی تصورات که برخی فکر می کردند شکست در دربی و ضربات پنالتی مسیر پرسپولیس را در لیگ برتر با مشکلاتی روبرو کرده است، تیم خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد و موفق شد در تبریز با ارائه یک بازی خوب و منسجم برد پرگلی را به دست آورده و یک گام بزرگ دیگر را به سمت قهرمانی بردارد.

او تاکید کرد: پرسپولیس برابر ماشین سازی به گونه ای کار کرد که اجازه هیچ برنامه ریزی را به حریفش نداد، ضمن اینکه گل های زودهنگام پرسپولیس در این دیدار هم مزید برعلت شد تا ماشین سازی در این بازی حرفی برای گفتن نداشته باشد تا بردی روحیه بخش برای تیم گل محمدی به ثبت برسد.

مدافع اسبق پرسپولیس درخصوص برخی حواشی که قبل و بعد از این بازی برای تیم به وجود آورده اند تصریح کرد: این ماجراها برای پرسپولیس طبیعی است. پرسپولیس تیمی است که چهار سال متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی اش است و در زمین حریفش نمی شوند پس راهی جز کشاندن مسیر قهرمانی به بیراهه توسط رقبا باقی نمی ماند. مگر در سال های قبل از این سنگ اندازی ها علیه پرسپولیس کم صورت گرفت؟! من اطمینان دارم این تیم گلات قهرمانی را هم بگیرد باز هم حرف های مسخره و نخ نماشده علیه اش مطرح می شود تا موفقیت های مان را لوث کنند. بهترین راه برای مقابله با این هجمه ها و فشارها حفظ آرامش و تمرکز است. الان شرایط به گونه ای است که سرنوشت مان در دست خودمان است و می توانیم با دو برد تمام این فشارها را از سر راه برداشته و جام را از آن خود کنیم.

کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس درمورد حاشیه‌ای که برای حامد لک در تبریز به وجود آمده است گفت: مشخص است که سناریو را از قبل برنامه ریزی کرده اند تا از این طریق به پرسپولیس ضربه بزنند. در این شرایط بچه ها باید حرفه ای تر عمل کنند و آتو دست کسی ندهند. امیدوارم در این ماجرا، تصمیم ناعادلانه ای گرفته نشود و تیم ها در مسیری فوتبالی نه رابطه ای و فراقانونی به کورس قهرمانی شان ادامه بدهند نه اینکه از سر خصومت با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: حامد بازیکن باتجربه ای است که تا به امروز هم برای پرسپولیس زحمات زیادی را متحمل شده و این فصل نشان داد بدون توجه به حواشی فقط به دنبال فوتبال بوده است. به هر صورت بچه ها باید در زمان باقی مانده تا پایان فصل خویشتن دارتر بوده و مراقب این باشند که عده ای می خواهند فضای داخلی تیم را ملتهب کرده و به مقاصد خود برسند. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که این موضوع تداعی می شود که کل لیگ بسیج شده اند تا پرسپولیس قهرمان نشود و باید با حرفه ای گری و حضور پرقدرت در ادامه مسیر این هجمه ها را بی اثر کنیم.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد ساختار و فاز دفاعی پرسپولیس تا به امروز افزود: خدا را شکر بچه ها در برنامه های تدافعی تیم کمترین مشکل را دارند و بهترین بازدهی و نمایش را از خود ارائه داده اند. در حالی که خیلی ها شاید نگران غیبت سیدجلال در بازی های اخیر بودند، همه دیدید بازیکنی مثل فرجی با وجود اینکه مدت زیادی از حضورش در پرسپولیس نمی گذرد چه نمایش خوبی را در خط دفاع نشان داده و به گونه ای کار کرده که خلا حسینی در ترکیب اصلی تیم حس نشود. من فرشاد را از سال های قبل می شناسم و شرایط فنی خوب او را تایید می کنم و پیش بینی می کنم نه تنها در این فصل، بلکه او تا سال های سال می تواند جزو مدافعان اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس باشد.

نورمحمدی با اشاره به بازی پیش روی پرسپولیس برابر تراکتور در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: فیروز کریمی جزو مربیان کاربلد فوتبال ایران است و در چند بازی اخیر هم شرایط خوبی را برای تراکتور رقم زده اما با تمام احترامی که برای او و تیمش قائل هستم اطمینان دارم آنها در آزادی حریف پرسپولیس نمی شوند و تیم گل محمدی با ارائه بازی حساب شده و در ادامه مسیر موفقیت های خود می تواند تراکتور را شکست دهد و یک گام بلند دیگر به سوی کسب گلات قهرمانی بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)