مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي مهاجم سريع و انرژيك پرسپوليس در دو هفته ابتدايي ليگ دهم هنوز موفق به گشودن دروازه رقبا نشده اما نام او دوباره در فهرست تيم ملي قرار گرفته است.

 

 هادي كه همواره يكي از بهترين‌هاي تمرين پرسپوليس بوده و با بازي‌هاي فوق‌العاده‌اي كه به‌خصوص در انتهاي فصل گذشته انجام داده، مي‌گويد نبايد يك يا دو بازي را براي اين مهم ملاك قرار داد.

 

بازي با صبا دو موقعيت خوب براي گل زدن داشتي كه هيچ‌كدام به ثمر ننشست. دليلش چه بود؟
■ موقعيت اول كه واعظي خروج خوبي داشت اما در موقعيت دوم من خودم را با سرعت زياد به توپ رساندم و ضربه هم زدم اما به توپ جديد هنوز عادت ندارم. چمن ورزشگاه قم هم افتضاح بود و توپ كمي پله كرد. نمي‌خواهم گل نزدنم را توجيه كنم اما شرايط خوب نبود.

 

 

پارسال در همان هفته اول گل زدي اما حالا دو بازي گذشته و در اين راه ناكام بودي.
■ پارسال به عنوان مهاجم نوك، فصل را شروع كردم اما در پستي كه الان من بازي مي‌كنم بايد دوندگي زيادي كرد. وقتي آدم خسته مي‌شود، تمركز لازم را براي زدن ضربه آخر ندارد. بيشتر دليل گل نزدنم همين بوده اما باز هم نمي‌توانم گل نزدنم را در اين دو بازي توجيه كنم.

اما چند روز پيش هواداران به شدت تشويق‌ات مي‌كردند و حتي لقب مايكل اوون را به تو داده بودند. به خاطر گلزني در دربي يا بازي‌هاي خوب آخر فصل قبل از تو انتظار دارند.
■ آنها به من لطف داشتند و همان‌طور كه شما مي‌گوييد به‌خاطر گل دربي يا بازي‌هاي آخر فصل انتظارها از من زياد شده اما من در گوش راست بازي مي‌كنم ولي از گوش چپ تيم، حالا هر كس كه آنجا بازي مي‌كند با اينكه هم‌پست من است انتظار گلزني نمي‌رود. با تمام اين احوال هفته‌هاي بعد وقتي شرايط بدني‌مان بهتر شد، هم بهتر بازي مي‌كنم هم گل مي‌زنم.

حالا كه گل نمي‌زني شايد بعضي‌ها انتقاد كنند كه چرا نوروزي دوباره به تيم ملي دعوت شده؟
■ حقيقت آن است كه در اين دو بازي آنقدر بد نبودم كه بگويند فلاني بد بازي كرده و حقش نيست دعوت شود. من در طول يك بازي دوندگي خيلي زيادي دارم و آنقدر به عقب برمي‌گردم كه خسته مي‌شوم. با اين‌حال طوري بازي نكردم كه بگويند هادي نوروزي اينكاره نيست.

پس به نظر خودت حق‌ات بوده كه به تيم ملي دعوت شوي؟
■ از اينكه دوباره به تيم ملي دعوت شدم خوشحالم. فكر كنم در اردوهاي قبلي نسبتا خوب كار كردم و انتظار داشتم دوباره دعوتم كنند. ان‌شاءالله اگر مقابل ارمنستان بازي كردم، هم خوب بازي مي‌كنم، هم بالاخره اولين گل ملي‌ام را مي‌زنم.

برگرديم به پرسپوليس. شما مقابل صبا خوب بازي كرديد اما وقتي با دفاع سخت حريف مواجه شديد كاري انجام نداديد.
■ اوايل فصل بدن‌ها خيلي شاداب نيست اما حريفان هم مقابل ما فوق‌العاده دفاع مي‌كنند. اين فشردگي و تجمع بازيكنان در دفاع، كار را سخت مي‌كند اما مطمئن باشيد از هفته‌هاي آينده شرايط تغيير خواهد كرد.

خط حمله پرسپوليس تشكيل شده از يكسري بازيكن سريع و كوتاه قامت كه وقتي نياز به بازي مستقيم پيدا مي‌شود، به دليل سرزن نبودن شما، تيم به نتيجه نمي‌رسد. اين مشكل را قبول داري؟
■ ببينيد، ما اصلا نياز به بازي مستقيم نداريم چون از همين بازي سريع و روي زمين نتيجه مي‌گيريم. به خاطر همين خط حمله سرعتي است كه بازيكنان حريف در زمين خودشان جمع مي‌شوند و كار كمي سخت مي‌شود.

اما گاهي اوقات بالاخره تيم‌ها مجبورند به بازي مستقيم رو بياورند، آن وقت است كه پرسپوليس خلأ يك مهاجم سرزن را حس مي‌كند.
■ اين را ديگر من نبايد جواب بدهم اما بارسلونا هم در خط حمله‌اش مسي و بازيكنان سرعتي ديگري دارد. اگر كار درست انجام شود با اين شيوه مي‌توان بازي‌ها را برد. درست است كه ما به مهاجم سرزن نياز داريم اما در هفته‌هاي بعد و با بهتر شدن شرايط بدني و هماهنگي حتي اگر تيم‌هاي حريف عقب بكشند، راه گل زدن را پيدا مي‌كنيم. الان تيم هفته به هفته در حال پيشرفت است و حتما در بازي با سايپا فوتبال بهتري از پرسپوليس مي‌بينيد.

تو در دقيقه 70 بازي با صبا تعويض شدي. خودت فكر مي‌كني بعد از آن دقيقه باز هم مي‌توانستي موثر باشي؟
■ كادر فني تصميم گرفت يك بازيكن تازه‌نفس به زمين بياورد تا در حركات سرعتي موفق به رد شدن از ديواره حريف شويم. درست است كه هر بازيكني دوست دارد در ميدان باشد و بازي كند اما هيچ وقت از تعويض ناراحت نمي‌شوم.

بازي با سايپا را در پيش داريد. شما در آخرين رويارويي با سايپا شكست خورديد ضمن اينكه اين بار بايد در ورزشگاه خالي به ميدان برويد.
■ امسال شرايط متفاوت است و نمي‌توان اين بازي را با بازي فصل قبل مقايسه‌ كرد اما هنوز نتوانسته‌ام هضم كنم كه چطور و به چه دليلي تماشاگران ما نبايد جمعه به ورزشگاه بيايند. آنها سرمايه اصلي تيم ما هستند و حتما جايشان خالي خواهد بود اما ان‌شاءالله از پاي تلويزيون شاهد برد تيم محبوب‌شان خواهند بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)