مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي در طي چند فصل اخير به تدريج از يك بازيكنان گمنام تبديل به يكي از بازيكنان اصلي سرخ پوشان پايتخت شد تا جايي كه لباس تيم ملي را هم به تن كرد. نوروزي در حال حاضر به درمان مصدوميت خود مي‌پردازد تا دوباره در تركيب پرسپوليس به ميدان برود.

مصدوميت تو از كجا شروع شد؟

درد زانوي من يك مشكل قديمي است. اما در بازي با پاس همدان  اتفاقي افتاد كه باعث حادتر شدن مشكل شد و اتفاقا جاي استوك بازيكن اين تيم پس از سه هفته روي پايم قابل مشاهده است. من دچار التهاب مينيسك هستم البته به تدريج بهتر مي‌شوم .

 

از هفته اول هم مشكل داشتي؟

چون كف پاي من صاف است دچار مشكل ساييدگي كشكك زانو هستم. آن موقع درد بود اما مساله جدي در بازي با پاس پيش آمد.

 

اگر در بازي با پاس بازي نمي‌كردي احتمال داشت زودتر خوب شوي؟

نه فرقي نمي‌كرد مصدوميت فعلي من به خاطر ضربه بازيكن حريف به پاي من است.

 

هواداران دوست دارند شما در دربي حاضر باشيد. آيا به اين بازي كلاسيك مي‌رسيد؟

هواداران به من لطف دارند. همه چيز بستگي به زمان دارد و با گذشت زمان وضعيتم مشخص مي‌شود. روز به روز در حال بهتر شدن هستم و اگر در روزهاي پيش رو بدون درد تمرين كنم به اين بازي هم مي‌رسم.

 

اين احتمال وجود داشت كه به جاي تيم ملي فوتبال از تيم ملي كشتي سر دربياوري. از گذشته ورزشي‌ات برايمان بگو.

من سه چهار سال كشتي مي‌گرفتم و حتي مقام اول و دومي در استان مازندران را كسب كردم و اين مقام مهم بود چون در آن زمان هفت وزن تيم ملي كشتي از مازندران بود و رقابت در سطح استان بسيار مشكل. اما در همان موقع هم در كنار كشتي، به فوتبال هم خيلي علاقه داشتم و اگر در روز دو ساعت تمرين كشتي مي‌كردم در عوض چهار ساعت فوتبال بازي مي‌كردم.

 

الان هم رقابت‌هاي كشتي را دنبال مي‌كني؟

متاسفانه مشغله‌هاي فوتبالي به من اين اجازه را نمي‌دهد وگرنه دوست دارم به سالن كشتي بروم و مسابقات را از نزديك تماشا كنم.

 

بهداد سليمي وزنه بردار طلايي ايران در مسابقات جهاني نيز مانند تو قائم شهري است.

بله، خيلي خوشحال شدم كه از خطه خودمان كسي قهرمان وزنه برداري جهان شده است. به او تبريك مي‌گويم و اميدوارم موفقيت‌هايش در آينده ادامه پيدا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)