مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بسيارمتاسفم كه پيروزي بزرگ برابر الاتحاد عربستان با طعم حذف از ليگ قهرمانان آسيا همراه شد.

 

هادي نوروزی در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: از اينكه توانستيم نماينده عربستان را شكست دهيم خوشحال هستم اما اي كاش كه در ديدار ديگر تيم هاي گروه هم نتيجه به سود پرسپوليس رقم مي خورد.

وي افزود: الاتحاد در اين ديدار بايد گل هاي بيشتري دريافت مي كرد و از اين بابت بسيار خوش اقبال بود كه تنها 3 گل وارد دروازه اين تيم عربي شد.

 

بعد از باختي كه در عربستان برابر الاتحاد داشتيم، امروز توانستيم با بازي خوبي كه انجام داديم اين تيم را شكست دهيم. امروز بازي كاملا در دست ما بود و نشان داديم كه مي‌توانيم در آسيا حرف‌هايي براي گفتن داشته باشيم. پرسپوليس هر وقت بخواهد مي‌تواند خوب بازي كند.

 

وي در ادامه درباره شكست تيمش در بازي قبل برابر بنيادكار ازبكستان در تهران، خاطر نشان كرد: فكر مي‌كنم دليل شكست ما در آن بازي ضعف بدني بازيكنان‌مان بود. اگر بازي كه امروز ارائه داديم را در آن ديدار انجام مي‌داديم حتما مي‌توانستيم آن تيم را شكست دهيم.

 

نوروزي با اميدواري به ديدار هاي داخلي اين تيم گفت: بايد در ليگ و جام خذفي با قدرت كارمان را به پايان برسانيم و به قهرماني در جام حذفي بسيار اميدوار هستم.

 

وي در پايان گفت: در ديدار آينده خود برابر الوحده امارات نيز با قدرت بازي مي كنيم و در نظر دارم با وجود حذف زودهنگام با نتيجه اي خوب ليگ قهرمانان آسيا را به پايان برسانيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)