مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مقابل نفت آبادان فرصت‌هاي خوبي مخصوصا در ضد حملات داشتيم اما بي‌دقت بوديم.

 

هادي نوروزي اظهار داشت: براي بازي در نفت برنامه‌ريزي داشتيم به همين دليل از دقيقه اول سعي كرديم با آرامش بازي را در اختيار بگيريم و سپس از فرصت‌هاي خود استفاده كنيم.

 

وي افزود: متاسفانه با توجه به فرصت‌هاي خوبي كه داشتيم در ضربات آخر كمي‌ بي‌دقت بوديم چون به نظر من مي‌توانستيم با نتيجه بهتري پيروز شويم.

نوروزي ادامه داد: نبايد فراموش كرد صنعت نفت تيم كوچكي نبود، اين تيم واقعا نشان داد در خانه خود بسيار روان فوتبال بازي مي‌كند و با استفاده از ميزباني عرصه را براي رقيبان تنگ خواهد كرد اما خدا را شكر ما به خواسته خود رسيديم. ساير تيم‌ها كه به آبادان بروند روز ساده‌اي در انتظارشان نيست.

 

نوروزي در پايان خاطرنشان كرد: متاسفانه در اين بازي باز هم پايم به گلزني باز نشد اما داور مي‌توانست خطايي كه بر روي من شد، را پنالتي اعلام كند چون به نظر خودم در محوطه جريمه بود. اما زياد به اين مسائل فكر نمي‌كنم و مطمئن باشيد با كمك بازيكنان در بازي‌هاي ديگر گلزني‌هاي خودم را شروع خواهم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)