پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که رفاقت‌ها آن‌قدر در پرسپولیس بالا هست که بازوبند کاپیتانی مشکلی به وجود نیاورد.

هادی نوروزی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی اول بود و همیشه اولین بازی استرس خاص خودش را دارد مخصوصاً اینکه مقابل تراکتورسازی که یک تیم خوب و پرمهره است به میدان رفتیم. هواداران پرسپولیس از ما برد می‌خواستند و انصافاً ما هم 90 دقیقه تیم برتر میدان بودیم. موقعیت‌های گل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره حضورش به‌عنوان بال راست پرسپولیس، اظهار داشت: فصل گذشته بیشتر در گوش چپ بازی می‌کردم اما علی دایی از من خواست در این پست به میدان بروم و فکر می‌کنم عملکردم راضی کننده بود. چند موقعیت گل برای مهاجمان ساختم که البته به گل تبدیل نشد.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: در پست جدیدی که بازی می‌کنم هم باید مهاجم باشم و هم هافبک که این بسیار کار سختی است و به دوندگی بالایی نیاز دارد، باید هم در حمله شرکت کنم و هم در دفاع اما در مجموع فکر می‌کنم با تجربه بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

نوروزی ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس تصریح کرد: علی کریمی بازیکن محبوب هواداران است و باید تشویق می‌شد. هواداران واقعاً سنگ تمام گذاشتند و من از آنها کمال تشکر را دارم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوم لیگ برتر گفت: قطعاً مسابقه سختی پیشِ‌رو داریم. بازی در زمین ذوب‌آهن است و آنها هم تیم خوبی هستند اما ما می‌توانیم با دوندگی زیاد و  بازی منطقی مثل دیدار با تراکتورسازی برنده بازی باشیم. نباید غرور برد مقابل تراکتورسازی ما را بگیرد.

مهاجم پرسپولیس در مورد کاپیتانی محمد نوری گفت: در این خصوص مشکلی وجود ندارد و من هم از اول گفته بودم که چه خودم کاپیتان باشم و چه بازیکن دیگری مشکلی با این قضیه ندارم. آن‌قدر در تیم ما رفاقت وجود دارد که بازوبند مشکل‌ساز نشود. نوری با من صحبت کرد و اصلاً ناراحتی وجود ندارد و اگر هرکسی هم غیر از نوری کاپیتان می‌شد باز هم کسی دلخور نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)