دوست داشتم مقابل نیجریه بازی کنم/ باید با شرایط زمین رشت کنار بیاییم

مرجع خبری پرسپولیس : هادی نوروزی خیلی امیدوار بود در غیاب محمدرضا خلعتبری و غلامرضا رضایی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان برود که از شانس بد او این مسابقه لغو شد . با این حال افشین قطبی او را در ترکیب نفرات اصلی در بازی تمرینی به میدان فرستاد و نوروزی هم نمایش خوبی داشت.

* مطمئناً برای بازی با نیجریه  انگیزه بالایی داشتی!

بله همه ما خودمان را برای این بازی بزرگ آماده کردیم و فکرش را هم نمی کردیم این دیدار لغو شود . لغو بازی شوک سنگینی را به بازیکنان وارد کرد اما خیلی زود با این قضیه کنار آمدیم .

* بازی درون تیمی چطور بود؟

 

بازی در سطح خوب و کاملاً جدی از سوی بازیکنان انجام شد . نفرات جدید انگیزه بالایی داشتند تا خودی نشان دهند بقیه هم بازی را کاملا جدی گرفته و در فکر اجرای خواسته های کادر فنی بودند.

 

* تو جزو نفرات ثابت بودی ؟

بله دوست داشتم این اتفاق در بازی با نیجریه رخ می داد که قسمت نشد . در این بازی هم سعی کردم طوری ظاهر شوم که به اعتماد افشین قطبی پاسخ داده باشم . فکر کنم تا حد زیادی موفق بودم.

* به قول مربیانت حالا آماده مصدومیت هستی؟

منظورتان را از این سوال متوجه نمی شوم!

* دایی و عبدی قبلا گفته اند هر موقع از تمرینات تیم ملی برمی گردی ، آماده مصدومیت هستی!

مصدومیت قبلی ام در بازی با پاس همدان اتفاق افتاد که نمی شود آن را به تمرینات تیم ملی ربط داد . ما در اردوی تیم ملی تمرینات خوب و نشاط آوری انجام می دهیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد که پیش بیاید.

* شرایط پرسپولیس چطور است؟

وضعیت تیم خوب است . بازی سختی در رشت مقابل داماش پیش رو داریم و امیدواریم شرایط زمین و آب و هوا در این بازی مناسب باشد.

* گویا قرار است در چمن مصنوعی بازی کنید؟

بله همین طور است ، برای همین یکی دو جلسه در زمین چمن ورزشگاه شهید کشوری که مصنوعی است تمرین خواهیم کرد . به هر حال باید با شرایط کنار بیاییم . بازی در این زمین بهتر از بازی در زمین گل آلود است .

* برای جام حذفی برنامه خاصی دارید؟

مطمئناً هدف ما قهرمانی مجدد در  این جام است و اجازه نخواهیم داد تیمی مثل داماش سد راهمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)