با گل مساوی اعصابم به هم ریخت

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس سومین تساوی متوالی اش را در تبریز دشت کرد تا دقایق پایانی برای پرسپولیسی ها تبدیل به کابوس شود. در شرایطی که هادی نوروزی به دلیل مصدومیت در جمع پرسپولیسی ها حضور نداشت به سراغ او رفتیم و نظرش را در این ارتباط جویا شدیم.

 

* دو امتیاز دیگر مفت و مسلم پرید؟

_ چه بگویم! نمی دانم پرسپولیس چرا انقدر بدشانس شده است. پیروزی در مشت مان بود اما شانس نداشتیم و دوباره در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

 

* تماشای بازی از تلویزیون چطور بود؟

_ واقعا سخت بود! نمی توانم توصیف کنم چه حالی داشتم. البته تا دقیقه آخر خوشحال بودم که تیم نتیجه لازم را گرفته اما با گل مساوی حسابی اعصابم به هم ریخت. واقعا دور بودن از پرسپولیس و مستطیل سبز خیلی سخت و طاقت فرساست.

 

* خب از جریان بازی صحبت می کنی؟

_ به نظر من بازی خیلی خوبی بود و تیم ما عملکرد خوبی داشت. اگر با دقت بازی را دیده باشید، تبریزی ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. آنها در نیمه اول خیلی بسته بازی کردند، در نیمه دوم هم فقط چشم به ضد حملات دوخته بودند و فقط و فقط روی بدشانسی ما و خوش شانسی خودشان بود که از شکست فرار کردند وگرنه مستحق کسب یک امتیاز هم نبودند.

 

* فکر نمی کنی این بذل و بخشش های پرسپولیس آخر فصل باعث آه و حسرت می شود؟

_ شاید! اما هنوز هم باید امیدوار بود، درست است اگر در این دو بازی دقت بیشتری داشتیم وضعیتمان در جدول خیلی بهتر بود ولی هنوز اتفاقی نیفته که از قهرمانی ناامید شویم. قبول دارم این 4 امتیاز هم برای شرایط ما در جدول بهتر بود و هم از نظر روحی به ما کمک می کرد اما مطمئن باشید روزهای خوش پرسپولیس بزودی فرا می رسد.

 

* فکر می کنی اگر پرسپولیس لشگر مصدومانش را در اختیار داشت شرایط چطور پیش می رفت؟

_ به هر حال انگار قسمت پرسپولیس اینطور بود. به نظر من بچه ها در این بازی کم نگذاشتند و در همه پست ها به خصوص نفراتی که در این مسابقه برای اولین بار فرصت بازی پیدا کردند از تمام وجودشان مایه گذاشتند، اما نشد دیگر! این نتیجه و این تساوی روی بدشانسی ما و بخت بلند حریف بود که رقم خورد. وقتی قسمت نباشد بهترین و بزرگترین بازیکنان دنیا هم نمی توانند عامل موفقیت شوند.

 

* یک مقدار از مصدومیت برایمان صحبت کن.

_ این بدترین شرایطی بود که می توانستم تصور کنم. باور کنید دوری از پرسپولیس برایم خیلی سخت است اما چاره ای نیست. فعلا که هم پایم متورم است و هم درد شدیدی دارم. انگار من هم مثل پرسپولیس روی نوار بدشانسی هستم و کشیدگی رباط داخلی ام یک هفته ای است باعث ناراحتی ام شده است.

 

* چه برنامه ای برای درمانت داری؟

_ فعلا که طبق تجویز پزشک تیم روزی یک جلسه فیزیوتراپی دارم و آب درمانی و استخر را هم در برنامه ام گنجانده ام تا پس از بین رفتن درد پایم کارم را با تیم شروع کنم.

 

* دکتر چه زمانی را برای شروع تمریناتت تخمین زده؟

_ آخرین باری که دکتر پایم را دید گفت از یک هفته دیگر می توانی نرم دویدن را شروع کنی. فعلا این تمرینات به کمک آمده و امیدوارم با شروع دوباره لیگ بدون هیچ مشکل خاصی در خدمت پرسپولیس باشم.

 

* با این حساب وضعیتت در تیم ملی چگونه می شود؟

_ روز دوشنبه جلسه معارفه است و قرار است بروم تا هم با پزشک تیم ملی صحبت کنم، هم با افشین قطبی. هنوز هیچ چیز معلوم نیست اما به احتمال فراوان در این اردو و متعاقب آن سفر اردن برای همراهی تیم ملی در بازیهای غرب آسیا غایب خواهم بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)