مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:کی روش هم دوست دارد من به شرایط ایده آل خود برگردم.

رضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره شرایط فعلی اش اظهارداشت:خدا را شکر که  بهبود یافته ام و توانستم مقابل ذوب آهن برای دقایقی بازی کنم. اگر در 3 یا 4 بازی دیگر بازی کنم به شرایط سابق خودم برمی گردم.
وی ادامه داد:درست است که فصل دوازدهم را از دست داده ام،اما خود را برای فصل سیزدهم آماده می کنم و قدرتمند تر از سابق برمی گردم.
نوروزی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه آینده و شروع بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل می تواند برای تیم ملی هم بازی کند گفت:تا بازی های مقدماتی جام جهانی فرصت زیادی دارم،آن زمان دیگر به اوج آمادگی رسیده ام و می توانم به تیم مانند سابق کمک کنم. در این مدت که مصدوم بودم پزشک تیم ملی با من و با پزشک نفت در تماس بود و می دانم کی روش هم دوست دارد من به شرایط ایده آل خود برگردم.
وی درباره دعوت نشدن انصاری فرد به تیم ملی اظهارداشت:وقتی لیست تیم ملی را دیدم از دعوت نشدن کریم شوکه شدم. دلیل نمی شود اگر او در چند بازی اخیر تیمش خوب نبوده به تیم ملی هم دعوت نشود . او جوان است اما تجربه بازی های ملی زیادی دارد. تجربه هایی که او در سطح ملی دارد از خیلی از مهاجمان لیگ بیشتر است.نباید به راحتی از کنار نام او گذشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)