پرسپولیس نیوز : هادی نوروزی مهاجم دونده و قدرتی سرخپوشان که در دربی یکی از بهترین‌های این تیم بود و روی هر دو گل نقش تعیین‌کننده‌ای داشت، دیروز و قبل از شروع تمرینات پرسپولیس با ما هم‌صحبت شد.

هادي! چه خبر از پرسپوليس؟
همه چيز خوب پيش مي‌رود. تمرينات زياد و منظمي داشتيم.

هواداران مي‌خواهند بدانند بالاخره پرسپوليس تغيير خواهد كرد يا نه؟
اين سؤالي است كه بايد با گذشت زمان به پاسخ آن رسيد. نمي‌توان به سرعت به آن جواب داد. بايد كمي صبر كنيم و بگذاريم بازي‌ها پيش برود، آن‌وقت تيم را نقد كنيم يا به تعريف از پرسپوليس بپردازيم. من كه خيلي اميدوارم.

اما پرسپوليس ضعف‌هاي زيادي در ابتداي فصل تا هفته هفدهم داشت!
قبول دارم ولي ما از يك عامل مهم به نام بدشانسي هم ضربه خورديم.

اما قبول نمي‌كني پرسپوليس بايد بهتر از اين‌ها باشد؟
بله. به ‌هر ‌حال نمي‌توانيم به گذشته برگرديم و بايد با كسب دو، سه نتيجه خوب، مردم را به آينده اميدوار كنيم. در اين فصل اين همه اتفاق براي تيم ما رخ داد كه اشاره كردن به آن فقط وقت‌مان را مي‌گيرد. من معتقدم تيم‌مان مي‌تواند با چند برد خوب، به ليگ برگردد.

بازي با ذوب‌آهن را چطور مي‌بيني؟
بازي سختي است. تعارف كه نداريم، ذوب‌آهن هرگز مقابل پرسپوليس يك تيم از پيش باخته نبوده است. اين بازي براي ما شرايط خاصي خواهد داشت چون هم در اصفهان است و هم مقابل يك تيم باانگيزه اما اميد به پيروزي‌مان را از دست نمي‌دهيم.

شرايط خودت چطور است؟
خدا را شكر من هم مثل ساير بازيكنان كاملاً آماده‌ام تا خودم را ثابت كنم.

تصورت از نتيجه بازي چيست؟
نمي‌دانم چه اتفاقي رخ مي‌دهد ولي اين را مي‌دانم كه ذوب‌آهن يك شكست به پرسپوليس بدهكار است. آنها در جام‌حذفي و در تهران با شانس و اشتباه داور در اخراج مايكل اومانا، ما را شكست دادند و به فينال رسيدند در حالي كه توانايي تيم ما فوق‌‌العاده بالا بود و اگر آن مسئله اخراج پيش نمي‌آمد، حتماً ذوب‌آهن را شكست مي‌داديم. حالا همه بايد به اين فكر كنيم كه بايد از ذوب‌آهن، انتقام آن شكست را بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)