مرجع خبری پرسپولیس : هادی نوروزی گفت: ذوب آهن حداقل مرتکب دو خطای مسلم پنالتی شد و پیروزی حق ما در این بازی بود.

 

مهاجم پرسپولیس در ارتباط با بازی ذوب آهن گفت: ذوب آهن از همان ابتدای بازی آمده بود که بازی را به تساوی بکشاند و از این رو یک بازی دفاعی را ارائه کرد که البته اینکار را هم به خوبی انجام داد.

 

در این شرایط رسیدن به گل بسیار سخت بود و در چنین مواقعی احتمال خطای پنالتی افزایش می یابد و دو فرصت خیلی خوب ما به همین ترتیب از دست رفت و متاسفانه داور هم پنالتی اعلام نکرد.

 

او ادامه داد: در صحنه ای که کاظمیان صاحب توپ بود، کاملا مشخص بود که بازیکن ذوب آهن توپ را با دست از جلوی پای او دور کرد. خطا روی کریمی هم که مشخص بود ولی در روزی که توپ های ما توی گل نمی رفت، لطف داور هم شامل حال ما شد تا این بازی با تساوی به پایان برسد و ما شرمنده هواداران خود شویم.

 

نوروزی در ادامه درباره بازی دربی گفت: نمی دانم داور مسابقه کیست ولی بازی دربی جای اشتباه داوری ندارد چون گاهی نتیجه بازی فقط روی یک صحنه رقم می خورد و اگر در آن صحنه فرصت از یک تیم گرفته شود، کل نتیجه علیه آن تیم رقم خواهد خورد. چنانکه در سال گذشته برای ما چنین شرایطی پیش آمد.


مهاجم پرسپولیس در پایان افزود: نمی دانم برای این بازی در ترکیب باشم یا نباشم، اما اگر بودم تمام تلاش خودم را برای خوشحال کردن هواداران انجام می دهم. خدا همیشه به من کمک کرده است تا بهترین بازی هایم را انجام دهم و در این مدت خیلی تلاش کردم و شب روز برای فیزیوتراپی و سایر مسائل سختی کشیدم تا با توجه به جراحی خوبی که داشتم و برنامه های کادر پزشکی، زودتر از پیش بینی ها به میدان بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)