خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه او و هم تیمی هایش باید محافظت از گل‌های زده را بهتر یاد بگیرند، گفت: فکر می کنم غرور بیش از حد در بازی با صنعت نفت به ما ضربه زد.

هادی نوروزی که در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان در امر گل زنی موفق نبود گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و عالی ظاهر شدیم و از حریف کاملا سر تر بودیم طوری که در همان 10 دقیقه اول دو گل پیش افتادیم اما نمی دانم چه شد بعد از دو گلی که زدیم همه چیز برعکس شد.

وی درخصوص دلایل افت پرسپولیس بعد از دوگل زودهنگامی که به ثمر رسید گفت: خودمان هم نمی دانیم  چه شد بعد از بازی همه شاکی بودیم. شاید غررو بیش از حد برایمان دردسر ساز شد. به هر حال در بازی قبلی ما شش گل به ملوان زدیم و مقابل صنعت نفت هم در همان 10 دقیقه ابتدایی دو  گل پیش افتادیم. اما بعد از این گلها به یک باره ورق برگشت. نوع بازی  ما عوض شد. گل اول را که از حریف دریافت کردیم دچار استرس شدیم و در لاک دفاعی فرو رفتیم و همین موضوع باعث شد تا گل دوم را دریافت کنیم. در مجموع فکر می کنم از غرور بیش از حدمان ضربه خورده و دو امتیاز شیرین را از دست دادیم.

نوروزی در مقابل این شائبه که به نظر می رسد طی چند روز اخیر در تمرینات و مسابقات پرسپولیس نشاط و شادابی سابق را ندارد و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی با باشگاه یا کادر فنی پیدا کرده تصریح کرد: من این موضوع را قبول  ندارم. هادی نوروزی هر مشکلی هم داشته باشد در داخل زمین یعنی در زمان تمرین و به خصوص به هنگام مسابقه از یادش می رود ضمن اینکه من فعلا مشکلی ندارم طبیعی هم هست وقتی تیم نتیجه نگیرد این حرف ها و شایعات درست می شود.

وی در پاسخ  به این سوال که آیا پیروزی با شش گل از تیم  ملوان جرقه بود یا تساوی مقابل صنعت نفت در ورزشگاه خانگی گفت: به هر حال نمی توان توقع داشت که پرسپولییس در هرمسابقه چهار پنج یا شش گل بزند. ما باید بازیها را ببریم پس می توان با یک گل هم برنده شد و به سه امتیاز رسید. انگار به ما القا شده که باید در هر مسابقه شش گل یا چهار گل بزنیم و پیروزی مثلا با دو گل پیروزی نیست درحالی که این تفکر اشتباه است ما باید یاد بگیریم که می توان با دو گل و حتی یک گل هم به پیروزی رسید و مهمتر از هر چیزی حفظ گلهای به ثمر رسیده است نه بالا بردن تعداد گلها.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)