مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر روز جمعه مقابل پرسپولیس بازی کنم سعی می‌کنم به بهترین خط دفاعی لیگ گل بزنم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط نفت تهران در لیگ برتر، وضعیت خودش، دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس و …صحبت‌های زیر را انجام داد.

*  وضعیت نفت چطور است؟

هر چند شرایط‌مان می‌توانست بهتر باشد اما وضعیت‌مان در جدول بد نیست. مقابل داماش و استقلال خوزستان 4 امتیاز به راحتی از دست دادیم. با این وجود با توجه به بضاعتی که داریم، نتایج خوبی کسب کردیم و امیدوارم روز جمعه بتوانیم با بازی خوب پرسپولیس را شکست دهیم.

*  به نظرت نفت شخصیت قهرمانی دارد؟

نفت 2 سال متوالی است که به مقام پنجمی لیگ می‌رسد و به آن شخصیت لازم دست پیدا کرده اما یک تیم برای قهرمان شدن نیاز به اعتماد به نفس دارد. بازیکنان ما با توجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم، به این خودباوری رسیده‌اند که شخصیت قهرمانی در لیگ را دارند.

*  برخی‌ها معتقدند با توجه به بازیکنانی که استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی‌ گرفته‌اند، قهرمانی نفت معادلات فوتبال را بهم می‌ریزد.

در فوتبال همیشه اتفاقاتی می‌افتد که معادلات بهم می‌خورد. امیدوارم یکی از این معادلات قهرمانی نفت باشد.

*  بازی روز جمعه با پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به پیروزی هستیم. اگر شکست بخوریم، فاصله امتیازی ما با پرسپولیس 5 امتیاز می‌شود و چند پله سقوط می‌کنیم. بنابراین باید پرسپولیس را مانند بازی رفت شکست دهیم تا در صورت شکست استقلال مقابل راه‌آهن به صدر جدول صعود کنیم.

*  پرسپولیس  را چطور ارزیابی می‌کنی؟

پرسپولیسی‌ها در این فصل چه در خط دفاع و چه حمله تیم خوبی دارند. آنها در خط دفاع رکورد خوبی از خودشان به جای گذاشته‌اند.

*  رضا نوروزی می تواند به این خط دفاع گل بزند؟

بازی کردن یا نکردن من هنوز مشخص نیست چون در بازی با استقلال خوزستان همسترینگ پایم دچار مشکل خورد. فکر می‌کنم تنها یک‌بار مقابل پرسپولیس بازی کرده‌ام چون چه در فولاد و یا استیل آذین به دلایل مختلف از جمله محرومیت و مصدومیت نتوانستم مقابل پرسپولیس بازی کنم ولی اگر روز جمعه بازی کنم سعی می‌کنم به بهترین خط دفاعی لیگ گل بزنم. امیدوارم با پیروزی مقابل پرسپولیس هم آمار گل‌های زده‌مان را بهبود ببخشیم و هم آمار گل‌های خورده پرسپولیس را بشکنیم.

*  هادی نوروزی نیم‌فصل دوم از پرسپولیس به نفت آمد و اکنون نفت باید با دو «نوروزی» مقابل پرسپولیس بازی کند…

بله، روز جمعه ما با دو «نوروزی» به پرسپولیس حمله می‌کنیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)