مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با غلامرضا رضایی خیلی صمیمی هستم و به همراه او قویترین خط حمله لیگ را تشکیل خواهیم داد.

هادی نوروزی”  اظهارداشت: بعد از بازگشت از اردوی اردبیل چند جلسه تمرینی نیز در تهران برگزار کردیم تا از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برسیم. تمرین در اردبیل برای ما مفید بود و با وجود فشار زیاد باعث شد که در شرایط خوبی قرار بگیریم.



وی در ادامه افزود: تمرینات ما در تهران در نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری شد و ما بامداد فردا (چهارشنبه) راهی آلمان می‌شویم تا ادامه تمرینات خود را در آلمان پیگیری کنیم. کادر فنی چند بازی تدارکاتی نیز برای ما در نظر گرفته‌است تا از لحاظ تاکتیکی نیز به هماهنگی برسیم.

مهاجم تیم پرسپولیس در رابطه با غلامرضا رضایی که هم پست وی در پرسپولیس باشد، خاطرنشان ساخت:


 

رضایی از جمله بازیکنان خوب لیگ می‌باشد و از حضور وی در پرسپولیس خیلی خوشحالم. به همراه او یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را تشکیل خواهیم داد.

نوروزی در پایان اعلام کرد: پرسپولیس با اضافه کردن افراد باتجربه روز به روز قویتر می‌شود. تارتار یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بود که در عرصه مربیگری نیز موفق عمل کرد و حالا با بازگشتش به مجموعه کادر فنی امیدوارم در پرسپولیس نیز موفق عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)