پرسپولیس نیوز :  مهاجم پرسپولیس به شدت از شرایطش در این باشگاه ناراضی است تا جایی که مدیران آن را تهدید به جدایی می‌ کند.

رضا نوروزی گفت که در پرسپولیس با او مثل یک بازیکن تستی برخورد می‌ کنند و یادشان رفته که او رکورددار آقای گلی با بیشترین تعداد گل زده است.

امیدوارم در بازی با لخویا بازی کنم

من مدتی است که کاملا شرایط بازی کردن در پرسپولیس را پیدا کرده ام و منتظر هستم که بتوانم در بازی با لخویا برای پرسپولیس بازی کنم. با توجه به اینکه نمی‌ توانم در لیگ برای پرسپولیس بازی کنم خیلی امیدوارم که در بازی با این تیم بتوانم توانایی هایم را نشان دهم.

در بازی با النصر سرماخورده بودم

من در بازی با النصر سرماخورده بودم و به همین دلیل با صلاحدید حسین عبدی بازی نکردم. البته من در تمام طول هفته تمرین کرده بودم و آماده بازی کردن بودم. با این حال به این شرایط اعتراضی نکردم.

خیلی ناراحتم

از شرایطم بسیار ناراحت هستم و به همین دلیل اصلا حواسم نیست که چه کسی سر تمرین می‌ آید. من در این مدت بیشتر با مربی بدنساز پرسپولیس تمرین می‌ کنم و نمی‌ توانم بگویم که با آمدن برانکو شرایط بهتر می‌شود یا نه. اتفاق هایی افتاده که من را بسیار ناراحت کرده است.

با من مثل بازیکن تستی رفتار می‌کنند

من واقعا ناراحت هستم چون در پرسپولیس کسی من را به حساب نمی‌آورد. بعد از گرم کردن دور زمین می‌دوم، دوش می‌ گیرم و به خانه می‌ روم. با من طوری رفتار می‌ کنند که انگار من بازیکن تستی ام و این رفتارها اصلا با من درست نیست.

من رکورددار آقای گلی در لیگ‌برتر هستم

مثل اینکه یادشان رفته من با بیشترین تعداد گل زده در لیگ‌برتر آقای گل لیگ‌برتر شده ام. اصلا انتظار چنین برخوردی را ندارم. با من طوری رفتار می‌ کنند مثل اینکه من یک بازیکن ضعیف و از کار افتاده هستم.

از درخشان گله دارم

من از حمید درخشان گله دارم چون او هم با من خوب تا نکرد. درخشان من را از لیست پرسپولیس کنار گذاشت و تادویی را گرفت که حتی در لیست 18 نفره پرسپولیس هم جایی ندارد. من با سابقه ای که داشتم می‌توانستم خیلی به او کمک کنم ولی به من اعتماد نکرد. البته حداقل در دوره درخشان اوضاع من بهتر بود. زمانی که در تمرین دو تیم 11 نفره در زمین فوتبال بازی می‌ کنند، حتی من در 22 نفر هم جایی ندارم.

امروز حتما با برانکو حرف می‌ زنم

امروز حتما با برانکو حرف می‌ زنم و خودم را به او معرفی می‌ کنم. شاید آنها من را نمی‌ شناسند من به او سوابقم را می‌ گویم تا ببینم اوضاعم بهتر می‌ شود یا نه. با این شرایط دیگر نمی‌ توانم کار کنم و واقعا روحیه ام خراب است.

منتظرم این یک ماه هم تمام شود

منتظرم این یک ماه هم تمام شود و مطمئن باشید اگر شرایط به همین شکل برای من ادامه پیدا کند، من از پرسپولیس خواهم رفت. من با رقم هایی از تیم های دیگر پیشنهاد داشتم که شما باور نمی‌کنید اما به عشق پرسپولیس آمدم اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، دیگر نمی‌ مانم.

خیلی پشیمانم که به پرسپولیس آمدم

هیچ زمان در امر فوتبالی ام اینقدر پشیمان نبوده ام. اصلا نمی‌دانم چطور باید در مورد ناراحتی ام صحبت کنم. واقعا پشیمانم که آن همه پیشنهاد را ول کردم و به عشق پرسپولیس به این تیم آمدم. این واقعا برای من ناراحت کننده است. من در نفت‌تهران رباط صلیبی پاره کرده بودم و با 8 کیلو اضافه وزن در 7 بازی 4 گل زدم، 3 پاس گل دادم و اگر اشتباه نکنم دو یا سه پنالتی گرفتم. دلیل آن این بود که منصور ابراهیم‌زاده به من اعتماد داشت ولی در اینجا هیچ کس به من اعتقادی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)