پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که رقابت بین مهاجمان این تیم چیز عجیبی نیست و همیشه بین مهاجمان پرسپولیس رقابت وجود داشته است.

هادی نوروزی در مورد بازگشتش به پرسپولیس گفت: با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد داشتم و با نظر مثبت دایی قرار شد دوباره برگردم. حضورم در نفت قرضی بود و حالا هم با خواسته دایی و باشگاه پرسپولیس دوباره به تیم محبوبم برگشتم.

وی در خصوص رقابت بین مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: همیشه در پرسپولیس بین مهاجمان رقابت وجود داشته و این موضوع اصلاً چیز عجیبی نیست. هر بازیکن برای اینکه در تیمی مثل پرسپولیس بازی کند باید بجنگد.

مهاجم پرسپولیس درباره حضور همزمان او و رضا نوروزی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: من با رضا نوروزی و دیگر مهاجمان پرسپولیس بازی کردم و از همه بازیکن‌ها شناخت کافی دارم. با توجه به توانایی‌ که دارم هم می‌توانم مهاجم مکمل باشم و هم مهاجم نوک. فقط از خدا می‌خواهم طوری بازی کنم که هم خودم و هم پرسپولیس سود ببرند.

نوروزی در مورد ناراحتی‌اش از برخی هواداران پرسپولیس که فصل پیش علیه‌اش شعار سر دادند، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای معدود که معلوم بود به صورت خطی شعار می‌دهند علیه من موضع گرفتند که نمی‌شود نامشان را هوادار گذاشت وگرنه تمام هواداران پرسپولیس حتی زمانی که از این تیم جدا شدم به من لطف داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که در فصل جدید چه شماره‌ای را می‌پوشد گفت: چون به صورت قرضی به نفت رفتم شماره 24 را بازیکنی به تن نکرد و خودم دوباره این شماره را می‌پوشم ضمن اینکه از فردا (یک‌شنبه) به تمرینات تیم در سرعین اضافه می‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)