مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی نکردنم در نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان و ربط آن به مشکلاتم با گل‌محمدی شایعه است.

رضا نوروزی در خصوص بازی دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال صنعتی خوزستان که روز گذشته برگزار شد گفت: بازی ما مقابل این تیم یک دیدار یکطرفه بود. به نظرم استقلال خوزستان آمده بود که نبازد و ما در تمام مدت بازی در زمین آنها بودیم. البته قبول دارم که بدشانسی هم آوردیم چرا که چند موقعیت خوب را از دست دادیم و دو توپ هم به تیر دروازه آنها زدیم.

مهاجم نفت تهران درباره صحبت‌های بازیکنان استقلال خوزستان مبنی بر اینکه آنها در این بازی وقت‌کشی نمی‌کردند گفت: راستش ما هرچه دیدیم فقط می‌دیدیم که بازیکنان استقلال روی زمین افتادند و فکر می‌کنم در 45 دقیقه 20 دقیقه آنها مصدوم بودند اما داور فقط 3 دقیقه وقت اضافه گرفت. این تیم حتی یک موقعیت گل هم نتوانست روی دروازه ما ایجاد کند و فوتبالیست‌های استقلال خوزستان مجبورند که این صحبت‌ها را انجام دهند.

نوروزی در مورد اینکه چرا نیمه دوم بازی نکرد و به میدان نیامد هم افزود: همسترینگ پایم کش آمده بود و مجبور شدم نیمه دوم را بیرون از بازی باشم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل درگیری لفظی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران در بین دو نیمه بازی مجبور شد نیمه دوم را بیرون از زمین باشد تصریح کرد: به هیچ‌عنوان اینطور نیست اینها شایعاتی است که درست کردند. من اواخر نیمه اول همسترینگ پایم کش آمد. این مشکلی بود که در بازی با راه‌آهن برایم پیش آمد اما با پای مصدوم بازی کردم.

نوروزی ادامه داد: من رابطه خوبی با گل‌محمدی دارم و با هم مشکلی نداریم این حرف‌ها که درباره مشکلات ما زده می‌شود شایعه است.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درمورد میزان مصدومیت‌اش و حضور یا عدم حضورش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: من تازه به فیزیوتراپی آمدم تا میزان مصدومیتم مشخص شود البته می‌دانم که بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است اما هنوز نمی‌دانم که به این بازی می‌رسم یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)