پرسپولیس نیوز : این روزها هادی نوروزی در پیشانی خط حمله پرسپولیس شرایط متفاوتی را تجربه می کند.

مانوئل ژوزه فرصت زیادی به او نمی داد اما با حضور گل محمدی ، نوروزی مهاجم ثابت و کاپیتان پرسپولیس شده است.

 

اوضاع پرسپولیس را چطور می بینی؟

خدا را شکر. اگر بازی با راه آهن را نمی باختیم می گفتم همه چیز عالی است اما متاسفانه این بازی را از دست دادیم چون راه آهن را دست کم گرفتیم ولی تلاش می کنیم به شرایط قبل از بازی با راه آهن برگردیم.

 

مقابل راه آهن، خیلی از بازیکنان پرسپولیس مثل همیشه بازی نمی کردند. دلیل خاصی داشت؟

نه چرا دنبال دلیل می گردید؟ ما در همان بازی حداقل چهار موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم که اگر استفاده می کردیم شرایط بازی دگرگون می شد. از ثانیه های ابتدایی تا دقایق پایانی بارها توپ را روی دروازه راه آهن ریختیم و موقعیت داشتیم. به هر حال هر بازی شرایط ویژه ای دارد و این ها معنای واقعی فوتبال است.

 

برای بازی با مس کرمان آماده اید؟

بله فکر می کنم از لحاظ فیزیکی هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس مشکلی ندارند ولی از نظر روانی باید کار کنیم تا شکست مقابل راه آهن فراموش شود. البته بعد از بازی آقا یحیی به ما گفت خوب بازی کردیم و از بازی ما راضی است اما به هر حال هر شکست برای ما تلخ و بد است.

 

به نظر می رسید انگیزه ای برای ادامه بازی های لیگ ندارید!

اصلا اینطور نیست، من حرف شما را قبول ندارم. قبل از بازی با سایپا هم این صحبت ها مطرح می شد اما دیدید که چهار گل به سایپا زدیم. نام این تیم پرسپولیس است و همه اعضای آن جوان و با انگیزه هستند به همین دلیل برای هر دقیقه از لیگ انگیزه داریم. گل محمدی دوست ندارد کارنامه اش خراب شود و بازیکنان هم می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند چون همه مردم بازی های پرسپولیس را می بینند و اگر خوب نباشیم از ما انتقاد می کنند.

 

بهترین جایگاه برای پرسپولیس کجای جدول است؟

هر چه بالاتر باشد بهتر است. جنگ هنوز برای ما تمام نشده و تا پایان فصل می جنگیم تا از همه شانس هایمان استفاده کنیم. در این فصل باید حداقل بین پنج تیم اول باشیم ضمن اینکه باید قهرمان جام حذفی بشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)