خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی تیمی برایم یک دنیا ارزش دارد، اما خودم هم دوست دارم گلزنی کنم.

هادی نوروزی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر توانستم در این برد موثر باشم و روی 2 تاثیر داشتم. این اتفاق برایم یک دنیا ارزش داشت اما دوست دارم گلزنی کنم.

وی در مورد اخراج 2 بازیکن ذوب آهن خاطرنشان کرد: هر 2 اخراج درست بود. شنیدم مسعود همامی، دروازه بان ذوب آهن اعلام کرده که من با او بخورد کرده ام، اما او پای مرا درو کرد. روی اخراج اولم مدافع ذوب آهن در موقعیت خوبی دستم را گرفت و باعث سرنگونی‌ام شد. خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم اما همین که تیم به پیروزی رسید، برایم از همه چیز مهمتر است. نوبت گلزنی من هم می‌شود و همیشه در خدمت تیم هستم.

نوروزی افزود: بعد از تعطیلات مطمئنا روند بازی با پیکان را نداشتیم به همین خاطر در ابتدای بازی 2گل دریافت کردیم. کار خیلی سخت شد و از این اتفاق متعجب شدیم اما پس از 10 نفره شده ذوب آهن بار دیگر بازی در اختیار ما قرار گرفت و توانستیم کنترل مسابقه را در دست بگیریم. در نهایت بازی را 3 بر 2 بردیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم و برایمان پیروزی در این مسابقه واجب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)