پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس گفت: برانکو مربی بسیار باشخصیت و با دانش بالایی است و مطمئن هستم که این تیم به زودی نتیجه خواهد گرفت.

هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر فولاد  به گفت و گو پرداخت و درباره شرایط تیم صحبتهایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

 

*بازی فولاد را چطور می بینی؟

بازی فولاد بازی بسیار سنگینی است. ما آنجا باید با دو حریف مبارزه کنیم. به جز فولاد گرمای هوا هم آنجا بسیار شدید است و فکر می کنم بازی سختی را در پیش داریم. البته فولاد تیم بسیار جوان و با انگیزه ای است و مربی بسیار خوبی هم در ترکیب خود استفاده می کند و امیدوارم بتوانیم در آن جا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

*فکر می کنی پرسپولیس این بحران را در اهواز پشت سر می گذارد؟

کار بسیار سختی است. فکر می کنم ما باید در این بازی خیلی باهوش باشیم. همانطور که گفتم در این بازی باید سعی کنیم با چند حریف مبارزه کنیم. هوای اهواز بسیار گرم است و همین مشکل بزرگی است اما امیدوارم بتوانیم با پیروزی روند پیروزی های خودمان را آغاز کنیم.

*بعد از بازی با ذوب آهن کارشناسان داوری رای به اشتباهات فغانی داده اند.

اینکه رای دهند داور اشتباه کرده چه دردی از پرسپولیس دوا می کند؟ آیا سه امتیاز ما باز خواهد گشت؟ ما یک هفته تلاش می کنیم، زحمت می کشیم، هواداران مان به ورزشگاه می آیند، هزینه می کنند آن وقت با یک اشتباه تمام زحمات ما نقش برآب می شود. چیزی که مهم است این است که ما سه امتیاز را از دست دادیم و داور با اشتباهاتش باعث شکست ما شد.

*اما فغانی دیروز از هواداران و بازیکنان پرسپولیس عذر خواهی کرد.

حداقل خوشحالم که فغانی این کار را انجام داد چون به نظرم وقتی کسی اشتباه می کند باید اشتباهش را بپذیرد. خوشحالم که فغانی حداقل اشتباهش را پذیرفت. امیدوارم اشتباه او سهوی بوده باشد نه عمدی و همچنین امیدوارم دیگر اشتباهات داوری را نبینیم.

*این روزها بحث در خصوص تغییرات سرمربی تیم بسیار به گوش می رسد؟

فکر می کنم تیم الان بسیار خوب و روان بازی می کند. برانکو مربی بسیار باشخصیت و با دانش بالایی است و مطمئن هستم که این تیم به زودی نتیجه خواهد گرفت. امیدوارم هواداران از تیم و از برانکو حمایت کنند تا تیم خیلی زود به روزهای اوج خود بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)