پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید چند نفر از قیافه من خوششان نمی‌آید و چیزی می‌گویند اما من برای تیم کم نگذاشتم.

هادی نوروزی در مورد شرایط این‌ روزهای پرسپولیس، علت عدم نتیجه گیری سرخپوشان در چند بازی اخیر، بازی فردا (پنج‌شنبه) پرسپولیس و فولاد و … صحبت‌ کرد.

 

وضعیت پرسپولیس چطور است؟

شرایط خوب نیست، مدت‌ها است تصمیمات فدراسیون فوتبال به نفع ما نیست و باید در چند جناح بجنگیم. بازیکنی که می‌توانست در بازی با فولاد برای ما بازی کند را محروم می‌کنند بعد بقیه محرومان می‌توانند بازی کنند.

  این حرف‌ها درست اما پرسپولیس خیلی وقت است که از شرایط آرمانی دور است…

قبول دارم که در ابتدای فصل وضعیت خوب نبود. ما نه خوب بازی می‌کردیم و نه خوب نتیجه می‌گرفتیم. بعد از مدتی شرایط آرمانی شد اما ظاهراً خوشی ما به خیلی‌ها نیامده چون هر کاری می‌کنند تا ما نتیجه نگیریم. این اتفاقات بعد از دربی بیشتر شد و نگذاشتد روند خوبمان را ادامه بدهیم.

  یعنی چه؟

محرومیت‌های زیاد و برنامه ریزی عجیب باعث شد این اتفاقات رخ دهد. هر 3،4 روز بازی کردن باعث شد خیلی از مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها به وجود بیاید.

  تکرار این حرف‌ها نوعی بهانه تراشی نیست؟

اگر این حرف‌ها را تکرار می‌کنیم برای این است که از ما در این مورد سؤال می‌کنند. وقتی از ما سؤال می‌شود چاره‌ای جز جواب دادن نداریم هرچند این حرف‌ها عین واقعیت است. در مجموع من یا بازیکنان دیگر نمی‌خواهیم ناکامی را توجیه کنیم، می‌توانستیم بهتر از این باشیم ولی فشار هم روی ما زیاد است.

  یعنی همین فشارها باعث عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس شده است؟

شما ببینید در این مدت به علت محرومیت و مصدومیت، بازیکن جانشین زیاد در تیم نداریم و همین مسائل باعث می‌شود که تیم از نظر شادابی افت کند. بد نبودیم اما آنطور هم که باید و شاید خوب نتیجه نگرفتیم. این حرف‌هایی که می‌زنم بهانه نیست اما واقعاً برخی از مسائل را نمی‌شود تحمل کرد. چند بازی به خاطر اشتباهات داوری ضربه خوردیم؟ مسلماً عوامل بیرونی هم در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس دخیل بوده است.

 

  با این وضعیت آینده پرسپولیس چه می‌شود؟

خوشبختانه شرایط طوری است که جای جبران داریم و برای تغییر باید از بازی با فولاد شروع کنیم. ما به ناکامی عادت نداریم و این شرایط را هم دوست نداریم. می‌خواهیم جایگاه خوبی در لیگ کسب کنیم و به هدفمان هم می‌رسیم.

  می‌توانید از سد فولاد عبور کنید؟

شرایطمان در لیگ خوب نیست و به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم تا با روحیه خوبی به تعطیلات نیم‌فصل و بدنسازی برویم. فقط جای هواداران خالی است تا با آنها سه امتیاز را کسب کنیم.

  باز هم از عده‌ای از هواداران پرسپولیس ناراحت بودی، جریان چیست؟

در این مورد صحبت نکنم بهتر است.

  چرا؟

آنهایی که در بازی با نفت علیه من شعار دادند 2،3 نفر بیشتر نبودند. دوستانی که این خبر را به من دادند گفتند که آن چند نفر هوادار نفت بودند که در میان پرسپولیسی‌ها نشسته بودند. در ضمن هواداران پرسپولیس 2،3 نفر نیستند بلکه چند میلیون نفر هستند. شاید آن چند نفر از قیافه من خوششان نمی‌آید و چیزی می‌گویند اما من با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم، نمی‌گویم بازیکن خیلی شاخصی برای پرسپولیس بوده‌ام اما کم هم نگذاشتم.

  به نظرت پرسپولیس در چه خطوطی نیاز به تقویت شدن دارد؟

صحبت در این مورد در حیطه کاری من نیست و سرمربی باید در این خصوص اظهار نظر کند. تنها چیزی که می‌گویم این است که اوضاع خوب نیست و حواشی کمر تیم را شکسته است. در تمام این مدت حواشی تأثیر فراوانی در عدم موفقیت‌ها داشته است.

  در مورد انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران چه نظری داری؟

طارمی بازیکن با اخلاق و خوبی است که خیلی بیشتر از این‌ها جای پیشرفت دارد و می‌تواند به راحتی به فوتبال اروپا هم برسد. امیدوارم در فوتبال ایران به حقش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)