پرسپولیس نیوز : مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی کردم از فهرست این تیم کنار گذاشته شوم ولی اعتراضی ندارم و نمی‌خواهم در این زمینه حاشیه‌ای ایجاد شود.

رضا نوروزی در مورد خروج نامش از فهرست پرسپولیس گفت: امیدوار بودم که این اتفاق رخ ندهد اما متأسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد. چند روز پیش حمید درخشان با من صحبت کرد و گفت که در لیگ برتر نامم از فهرست تیم خارج می‌شود ولی در آسیا باید برای پرسپولیس بازی کنم. من هم نمی‌دانم دیگر چه بگویم و نمی‌خواهم در این مورد حاشیه‌ای درست شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا از این اتفاق دلخور هستی؟»، تأکید کرد: طبیعی است که ناراحت باشم، چون می‌توانستم در لیگ برتر هم به پرسپولیس کمک کنم. از طرف دیگر بحث مسائل مالی هم مطرح است و امیدوارم در این مورد ضرر نکنم. هر چند فکر نمی‌کردم از فهرست پرسپولیس خارج شوم ولی نمی‌توانم اعتراضی داشته باشم. فعلاً باید منتظر بمانم تا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود.

نوروزی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: خوشبختانه شرایط بهتر شده و می‌توانم از اسفندماه بازی کنم. من امسال بدشانسی بزرگی آوردم ولی امیدوارم این غیبت نسبتاً طولانی را برای پرسپولیس جبران کنم. در این مدت هم هواداران به من لطف داشتند و امیدوارم جواب محبت‌شان را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)