مرجع خبری پرسپولیس : زننده گل دوم پرسپولیس برابر پاس  برای گلزنی با محمد نوری کورس گذاشته و این روزها تقریباً هر 2 با هم گل می‌زنند.

 

*هادی تبریک، تبریک!

ممنون اما چرا 2 تا تبریک؟!

 

*اولی برای برد تیم و دومی برای گل خودت. از بازی بگو.

بازی همان‌طور که مشاهده کردید از همان ابتدا با برتری تیم ما شروع شد و با زدن 2 گل در نیمه اول برتری کامل خود را بر پاسی‌ها به نمایش گذاشتیم.

در ادامه با شروع نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم اما به خاطر بی‌دقتی آنها را به هدر دادیم. با این حال در مجموع فکر می‌کنم به آنچه که حقمان بود، رسیدیم.

 

*حریف را چطور دیدی؟

فکر می‌کنم در نیمه دوم فشار پاسی‌ها تا حدودی بیشتر شد. به هرحال پاسی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و طبیعتاً بی‌مهابا حمله می‌کردند. همین قضیه را مقابل پرسپولیس دیدیم اما خوشبختانه با حملات خود نتوانستند تمرکز تیمی را از ما بگیرند تا در نهایت ما برنده این بازی سخت و فیزیکی باشیم.

 

*هادی نوروزی موفق شد ششمین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند. در مورد گلت صحبت می‌کنی؟

طبیعتاً تلاش کل تیم باعث موفقیت پرسپولیس در این بازی شد. برای من هم موفقیت تیم مهم است نه گلزنی خودم. با این حال خوشحالم که توانستم زحمات بچه‌ها را به نتیجه برسانم.

 

*حرکت در عمق تو و فرارت از آفساید دیدنی بود.

ما به خاطر آنالیزهایی که انجام شده بود، می‌دانستیم نقطه ضعف پاس عمق دفاع آنهاست. در آن لحظه هم محمد نوری خوب من را دید و خوشبختانه روی این همکاری توانستم گل بزنم.

 

*بالاخره یک شادی جدید گل از نوروزی دیدیم.

خودتان خواسته بودید من شادی گلم را عوض کنم!

 

* قضیه این حرکت چه بود؟

حرکتی بود که با مشورت دوستانم انجام دادم. امیدوارم این روند گلزنی همچنان ادامه داشته باشد تا شادی‌های پس از گلم را همچنان عوض کنم.

 

*راستی تو و محمد نوری در جدول گلزنان با هم کورس گذاشته‌اید .

کورس که نه اما خوشحال می‌شوم روند این گلزنی‌های ما همچنان ادامه داشته باشد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)