پرسپولیس نیوز :  مهاجم پرسپولیس بعد از بخشش توسط کمیته انضباطی این باشگاه تاکید کرد: قول می‌دهم دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

هادی نوروزی در مورد اعلام رای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس و بخشیده شدنش گفت: در کمیته انضباطی توضیحات خودم را ارائه دادم و در تمرین هم به آقای گل‌محمدی گفتم اشتباه از من بوده و نباید آن حرکات را انجام می‌دادم.

وی ادامه داد: در این چند سالی که بازیکن پرسپولیس هستم هیچ وقت برای تیم حاشیه درست نکردم و همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. در این مورد خاص هم یکسری از عوامل در کنار هم جمع شد تا سوءتفاهمی ایجاد شود اما از همین جا به همه قول می‌دهم دیگر این اتفاق تکرار نمی‌شود.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازی‌های این تیم در سال 92 تصریح کرد: دو بازی سخت داریم، یک بازی با پیکان که در لیگ است و دیگری هم بازی بسیار حساس با داماش در جام حذفی . از سوم فروردین تمرینات خودمان را شروع می‌کنیم تا بتوانیم از این دو بازی دست پر بیرون بیاییم. برای چند روز تعطیلی هم کادر فنی برنامه‌ای را به بازیکنان داده تا از شرایط مطلوب بدنی دور نشویم.

نوروزی درباره قرعه‌کشی جام حذفی و برگزاری بازی نیمه‌نهایی پرسپولیس و داماش در رشت گفت: می‌دانیم گرفتن سهمیه از لیگ کمی سخت شده و به خاطر همین تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشتیم تا هم سهمیه حضور در لیگ‌قهرمانان را به دست بیاوریم و هم یک جام به هوادارانمان هدیه کنیم. برای بدست آوردن جام قهرمانی فرقی نمی‌کند کجا به میدان برویم و یا اینکه در چمن مصنوعی بازی کنیم یا چمن طبیعی؛ می خواهیم قهرمان شویم و برای همین تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

هادی نوروزی روز گذشته از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مورد بخشش قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)