مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: سعی می‌کنم در دیدار مقابل پرسپولیس طلسم گلزنی به این تیم را بشکنم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص پیروزی چهار بر دو نفت مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: هر دو تیم بازی خوب و هجومی را به نمایش گذاشتند. دو تیم برای سه امتیاز به میدان آمده بودند. هوای گرم اهواز هم شرایط را سخت کرده بود، اما ما رفته رفته عادت کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم نفت در مورد 2 گلی که به استقلال خوزستان زد تا با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: با کمک بازیکنان توانستم 2 گل به ثمر برسانم. فکر می‌کنم پس از یک سال و خرده‌ای در یک دیدار 2 گل زدم و این موضوع برایم بسیار خوشایند بود و خوشحال شدم و انگیزه‌ام را برای سایر بازی‌ها دو برابر کرد.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارد رکورد آقای گلی را بشکند،‌ تصریح کرد: تمام تلاشم این است که در این فصل این کار را انجام دهم و عنوان آقای گلی را به دست آورم. البته با توجه به اینکه تعداد بازی‌ها کمتر شده است زدن رکورد کار دشواری است، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.

نوروزی در مورد اینکه آیا فصل کابوس‌وار مصدومیت را پشت سر گذاشته و هم اکنون در شرایط ایده‌آل قرار دارد، اظهار داشت: فصل کابوس‌وار مصدومیت همیشه در ذهنم می‌ماند، اما این موضوع برایم تمام شده است. هم اکنون شرایط ایده‌آلی دارم و نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته‌ام.

مهاجم نفت درباره شرایط این تیم گفت: نفت بدون حاشیه و با امکانات خوبی است. این تیم را دوست دارم. گل‌محمدی هم مربی جوانی است که می‌داند با بازیکنان چه برخوردی داشته باشد. از حضورم در نفت خیلی خوشحالم و اینکه گل‌محمدی هم سرمربی ماست کمک زیادی به من می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا نفت می‌تواند در این فصل سهمیه آسیایی کسب کند، یادآور شد: هدف باشگاه همین است؛ اما از هم اکنون نمی‌توان در مورد انتهای فصل صحبت کرد. 25 هفته دیگر باقی مانده است و باید بازی به بازی پیش برویم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم که بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم و نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم.

نوروزی درباره دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و از هواداران خوبی بهره می‌برد. بازی در ورزشگاه تختی می‌تواند به ما کمک کند زیرا هواداران کمتری به ورزشگاه خواهند آمد. به هر حال بازی سختی است. گل‌محمدی مربی سابق پرسپولیس بوده و انگیزه‌های خاص خود را دارد و این موضوع را به ما هم انتقال می‌دهد. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم نفت در مورد اینکه به فکر گلزنی به پرسپولیس هم هست، یادآور شد: من تاکنون به این تیم گل نزدم. به استقلال 8 گل زده‌ام؛ اما موفق به گلزنی به پرسپولیس نشده‌ام. امیدوارم در بازی هفته آینده این طلسم شکسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)