طاقت بیرون ماندن ندارم/فکر نمی کردم کار به اینجا بکشد

مرجع خبری پرسپولیس : درست در بدترین وضعیت ممکن به علی دایی خبر دادند رضایی و نوروزی در بازی پاس دچار مصدومیت شدیدی شدند.

 

دایی نیز به اجبار نام این دو بازیکن ملی پوش را از لیست سفر به تبریز خط زد تا استراحت حال و احوال این دو بازیکن را بهتر کند . ولی با این حال انگار اوضاع چندان رو به راه نیست و حضور این دو بازیکن در بازی دربی هم در هاله از ابهام قرار دارد . هادی نوروزی در این خصوص به ما گفت :

 

ابتدا فکر نمی کردم موضوع مصدومیتم تا به این حد جدی باشد به همین خاطر خیالم راحت بود که بعد از سه چهار روز استراحت به تمرینات باز می گردم اما بعد از دو جلسه فیزیوتراپی متوجه شدم همه چیز با آنچه فکر میکردم تفاوت دارد.

 

نوروزی اضافه کرد : دقیقاً نمی دانم مصدومیت من چقدر حاد است ولی پزشک تیم به من گفت به زمان زیادی برای بهبود احتیاج دارم . فقط دعا میکنم هرچه زودتر به تمرینات برگردم چون واقعاً طاقت بیرون ماندن را ندارم . در جریان بازی با پاس در یک صحنه درگیری درگیری سختی با هافبک حریف داشتم . در ناحیه زانوی پایم احساس درد شدید کردم و از کادرفنی خواستم مرا تعویض کند. واقعا فکرش را نمی کردم کارم به اینجا بکشد ولی به هر حال این انتظار را ندارم کارم بازی مقابل استقلال را هم از دست بدهم .

 

مهاجم مصدوم سرخپوشان گفت : دوست ندارم به هیچ قیمتی دربی را از دست بدهم . برایم بسیار مهم است که باز هم برای پرسپولیس در این بازی به میدان بروم چون می خواهم باز هم دروازه استقلال را باز کنم . در بازی برگشت فصل قبل روی یک صحنه و با پاس حمیدرضا علی عسگر به آنها گل زدم و اگر مصدومیت زانویم اجازه دهد دوباره در دربی گل می زنم . اصلا شاید بدشانسی هایم بعد از گلزنی در دربی تمام شود . امیدوارم با کمک خدا درد زانویم کاهش پیدا کند و دوباره برای پرسپولیس و تیم ملی بازی کنم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)