پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال سایپا می‌گوید آنهایی که از مسن بودن این تیم انتقاد می‌کنند، سن بالای ۳۰ سال او و برخی هم‌تیمی‌هایش را برای این کار بهانه کرده‌اند.
 
رضا نوروزی در خصوص دیدار پرسپولیس و سایپا که با پیروزی 2 بر یک تیمش همراه بود گفت: بازی خیلی خوب و جانداری بود که سایپا بهتر از پرسپولیس بازی کرد، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم.
 
وی درباره اینکه سایپا در این بازی راه‌های نفوذ پرسپولیس را بسته بود و با چه تاکتیکی این کار انجام شد، اظهار داشت: ما پیش از بازی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. در تعطیلی لیگ هم خوب کار کرده بودیم و فکر می‌کنم توانستیم کاملاً این تیم را مهار کردیم. پرسپولیس با اینکه قبل از بازی با سایپا هم چند بازی را واگذار کرده بود، اما حریفانش را خیلی اذیت کرد. آنها در هر بازی موقعیت‌های گل زیادی داشتند که تبدیل به گل نمی‌شد اما ما حتی همان موقعیت‌ها را هم از پرسپولیس گرفتیم و حساب شده و دقیق بازی کردیم.
 
«نوروزی پس از به ثمر رساندن گل اول سایپا مقابل پرسپولیس شادی نکرده بود و در این خصوص اعلام کرد که این تلخ‌ترین گل زندگی‌اش بوده که مقابل تیم سابقش به ثمر رساند.» این بازیکن که فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام دهد درباره اینکه آیا حسرت بازی نکردن در تیم سابقش را نمی‌خورد، گفت: متأسفانه در پرسپولیس مصدوم شدم و فقط چهار بازی انجام دادم. نشد آن طور که باید برای تیم محبوبم بازی کنم اما اکنون چه کار می‌شود کرد؟
 
مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی و حضور در پله ششم خاطرنشان کرد: این جایگاه چندان خوب نیست اما نمی‌تواند بد هم باشد. می‌توانستیم در 6 هفته ابتدایی بهتر نتیجه بگیریم و دو سه امتیاز را از دست داده‌ایم با این حال جایگاه‌مان بد نیست و تلاش می‌کنیم آرام آرام با کسب نتایج بهتر، جایگاه مناسب‌تری هم به دست بیاوریم.
 
نوروزی که یکی از بازیکنان مورد انتقاد سایپا به دلیل سن بالای 30 سال است درباره این انتقادها و اینکه برخی می‌گویند سایپا این فصل تیم مسنی دارد، اظهار داشت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند تا حدودی حرف‌شان منطقی است، چون ما اکنون چند بازیکن در تیم‌مان داریم که از مرز 30 سال گدشته‌اند. فقط به این منتقدان پیشنهادی دارم که بازی‌های سایپا را ببیند که آیا این بازیکنان پا به سن گذاشته ضعیف یا بد هستند که چنین انتقاد می‌کنند یا فقط به خاطر سن ما این انتقادها می‌شود.
 
وی ادامه داد: وقتی دوندگی بازیکنان بالای 30 سال سایپا هم بالاست و در زمین خوب هستند جایی برای انتقاد نیست. این افراد با مطرح کردن چنین بحث‌هایی دنبال بهانه برای انتقاد کردن از سایپا و ما هستند و فقط حرف از جوان می‌زنند اما شرایط ما خوب است. غلامرضا رضایی اکنون سه گل زده است، جواد نکونام و ابراهیم صادقی عالی هستند و هرکدام که بازی کرده‌اند در گل‌ها تأثیرگذار بودند.
 
مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره شرایط خودش و اینکه آیا پس از مصدومیت سخت سال گذشته توانسته به وضعیت مطلوب برسد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و من هم شرایط خوبی دارم. مصدومیتم هم به طور کامل برطرف شد و از نظر بدنی هم وضعیتم مناسب است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)